Stefan G. Bucher

طراح، تصویرگر، نویسنده

Stefan G. Bucher نویسنده کتاب جدید است. او طراح، تصویرگر و نویسنده است. به قول او: "من در پیچیده کردن چیزها و سپس ساختن یک ساختار واضح و زیبا برای آن عوارض تخصص دارم. زیرا سرگرم کننده است!"

استفان در کالج طراحی مرکز هنر در پاسادنا، کالیفرنیا تحصیل کرد و نویسنده کتاب‌های 100 روز هیولاها، همه دسترسی، چشم گرافیکی، شما سزاوار مدال هستید و اخیراً 344 سوال - فرد خلاق راهنمای بصیرت، بقا و تحقق هنری خودتان انجام دهید.

او برای دیوید هاکنی، جاد آپاتو و نیویورک تایمز طرح هایی خلق کرده است. او طراحی عناوین فیلم های «پاییز»، «جاودانه ها» و «آینه، آینه» به کارگردانی تارسم را بر عهده داشت. نقاشی های تایم لپس او در برنامه تلویزیونی برنده جایزه امی "شرکت برق" ظاهر می شود. او اخیرا تئاتر مرد آبی را در لاس وگاس طراحی کرد و در دسامبر سال 2013 خیابان پنجم ساکس، کتاب خود "داستان یتی" را در ویترین های تعطیلات انیمیشنی برای فروشگاه اصلی خود در خیابان پنجم اقتباس کرد.

دایرکتوری هنری طراحی بریتانیا از او با مداد زرد تقدیر کرده است و در سال 2004 باشگاه مدیران هنری نیویورک او را به عنوان یک تفنگ جوان معرفی کرد. او یکی از سخنرانان اصلی در کنفرانس طراحی ملی AIGA، طراحی ایندابا (کیپ تاون) و TEDxAmerican Riviera بوده است.

در سایت او درباره استفان بیشتر بیاموزید و Daily Monster را به صورت آنلاین کاوش کنید!

دوره های این مدرس:

آموزش تفکر خلاق با محدودیت ها: طراحی لوگوهای آینده

Creative Thinking with Constraints: Designing Logos of the Future

"به طراح و تصویرگر Stefan G. Bucher بپیوندید تا لوگوی آینده را طراحی کنید — تمرینی سرگرم‌کننده در ایده‌های خلاقانه که به قلب طراحی می‌رسد! این 45 مایل...."


آموزش ترسیم هیولاهای روزانه: یافتن الهام در یک قطره جوهر

Drawing Daily Monsters: Finding Inspiration in a Drop of Ink

کاوش کنید که چگونه استفان جی. بوچر، طراح، هوس، بازی و هیجان را در هر پروژه ای که لمس می کند، به ارمغان می آورد. در این کلاس 45 دقیقه ای، گام به گام او را یاد خواهید گرفت. ..


آموزش کتاب طراحی 101: راهنمای گام به گام طراحی گرافیک برای تبدیل محتوای خود به کتاب

Book Design 101: A Step-by-Step Graphic Design Guide for Turning Your Content Into a Book

"چه یک طراح گرافیک حرفه ای باشید یا فقط بخواهید یک یادگاری شخصی بسازید، طراحی کتاب می تواند یک چالش دلهره آور باشد.  من به شما کمک می کنم که این کار را انجام دهید..."


آموزش الهامات خلاقانه: استفان جی بوچر ، طراح ، تصویرگر و نویسنده

Creative Inspirations: Stefan G. Bucher, Designer, Illustrator, and Writer

در مورد طراح Stefan G. Bucher اطلاعات کسب کنید. سفر او را از طریق کالج و با آژانس Wieden + کندی ، Maverick Records مدونا ، و شرکت خودش ، 344 Design دنبال کنید.