Tanya J. De Wet

Andsodesigns.com

سلام،

من تانیا هنرمند هستم، مدرس خلاق طراح سطح برای Andsodesigns.com

درباره سفر خلاقانه خود با من در ارتباط باشید، گروه مجله Sketchbook من همیشه به عنوان یک منبع رایگان در دسترس است ;)

در Andsodesigns، من می‌توانم یک زندگی خلاقانه زیبا خلق کنم که مملو از خلاقیت‌ها، خوداظهاری‌ها، الگوهای هنری است که می‌خواهم در دنیایی ببینم که می‌توانم با افراد خلاقی مثل خودت ارتباط برقرار کنم.

وقتی روی کارهای خلاقانه‌ام کار نمی‌کنم، دوست دارم عمیقاً در کارگاه‌هایی مانند THIS ONE شیرجه بزنم!

وقتی در استودیو ایجاد الگوها نیستم، کلاس‌های مینی آبرنگ را در مرکز محلی خود میزبانی Creative Business Retreats به علاوه یک به یک در عضویت خود به نام «تسلط بر خود: تمرین کتاب طرح‌نویسی» آموزش می‌دهم. برای قلب های خلاق"

من اعضایم را راهنمایی می‌کنم تا صدای منحصربه‌فرد خود را در جهان کشف کنند و به آن‌ها کمک می‌کنم اتصالات C خود را پیدا کنند، مسیری را ترسیم کنند که می‌توانند عاشق آن شوند که دوست مسئولیت‌پذیرشان باشند، مهم نیست که آنها به چه چیزی علاقه دارند... جنبه هنری یا شیرجه عمیق به سمت خودسازی. برای من این قلب آنهاست که در پیگیری یک سفر خلاق مهم است، آنها می توانند زیبایی پنهان خود را کشف کنند.

با توجه به مبارزات خودم به عنوان یک کمال گرا بیش از حد فعال، خوشحالم که صفحات کتاب های اسکچ، فرآیندهای طراحی، رنگ ها، همه شفای درونی را که برای ماجراجویی های خلاقانه در ذهن داشتم به اشتراک می گذارم. همراه با دلیل بزرگی برای خلاق ماندن، حرفه طراحی الگوی سطحی من به بخش پرشور موفق زندگی تبدیل شده است، اما قلب من متعلق به اعتلای بشریت است!!!

آبرنگ به من الهام بخشید که این اشتیاق را به اشتراک بگذارم زیرا به قلب شادی بازیگوشی صحبت می کند!

پیکاسو زمانی گفت:

"هدف هنر پاک کردن غبار زندگی روزمره از روح ماست"

بنابراین، دوباره جادویی را که در ابتدا برای خود داشتید، کشف کنید!

من معتقدم که همه ما در این زندگی مشترک هستیم. کار بر روی عادات بد به من اجازه داد تا دست به کار شوم، می‌توانید کتاب کار رایگان در مورد نحوه انجام کار را در کلاس New Skillshare دانلود کنید تا در طول سفر به شما کمک کند تا علف‌های هرزی را که در طول زمان جمع‌آوری کرده‌اید شناسایی کنید؛) خلاص شدن از شر عادت‌های ما ایده‌های قدیمی شادی را ایجاد کنید که منجر به تبدیل شدن به بهترین نسخه شما می شود!

https://youtu.be/9LrK53iFs7o

دوره های این مدرس:

آموزش مرکب قلم زنی: با آفتابگردان تنوع ایجاد کنید

Dip Pen Inking: Create Variation with Sunflowers

Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هرکسی می‌تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس‌های ویدیویی را تماشا کند، پروژه‌هایی ایجاد کند و حتی خودش کلاسی را تدریس کند.


آموزش ضربه های قلم مو - مهارت های آبرنگ خود را بسازید

Brush Strokes - Build your Watercolour Skills

ضربه های قلم مو - مهارت های خود را در آبرنگ بسازید درباره مجموعه «ایجاد مهارت‌های خود در آبرنگ، ما نگاهی دقیق‌تر به حوزه‌هایی از خلاقیت می‌اندازیم که شما در آن‌ها تلاش می‌کنید. .."


آموزش نقاشی های عجیب و غریب از گل ها با لوازم هنری مورد علاقه

Whimsical Flower Paintings with Unloved Art Supplies

"همه ما آن لوازم هنری را داریم که در یک گنجه تاریک جایی پنهان شده اند. آن خریدهای پشیمان و اقلام مورد علاقه ای که از نشان دادن آنها خجالت می کشیم. در اینجا یک راه حل است. .."


آموزش مانند یک هنرمند برنامه ریزی کنید - مهارت های آبرنگ خود را بسازید

Plan like an Artist - Build your Watercolour Skills

"طرح مانند یک کلاس هنرمند یک رویکرد سیستماتیک برای جمع آوری ترکیب های رنگی، عناصر پروژه، تقویت کننده های چیدمان، استراتژی هایی برای ایجاد یک مجموعه کوچک از ... است."


آموزش سبک خود را توسعه دهید و به خودتان بپیوندید

Develop Your Style & Pitch to Yourself

به عنوان یک طراح برای Andsodesigns، من به خوبی می دانم که ایجاد اعتماد به نفس قبل از اولین بازی چقدر مهم بود. اگر در مورد نتیجه yo نگران هستید. ..


آموزش آبرنگ و جریان ریکی

Watercolour & Reiki Flow

جریان ریکی آبرنگ – ارتباط خلاقیت بهره برداری از انرژی طبیعی ریکی جریان خلاقانه آسان تر از آن چیزی است که فکر می کنید. ریکی. ..