Evgeniy Stasenko

کارت پستال از بارسلونا

سلام، من Evgeniy هستم.

من هنرمندی از مسکو هستم اما اخیراً به بارسلونا نقل مکان کردم. من از دانشگاه پاداگوژیک مسکو، گروه گرافیک هنرهای زیبا فارغ التحصیل شدم و از آن زمان تاکنون، همزمان بیش از 20 سال، هم هنرهای زیبا و هم تدریس کرده ام.

به‌عنوان معلم، همیشه هدف من ایجاد یک سیستم یکپارچه است، طیفی از روش‌های ثابت که به من اجازه می‌دهد به طور مؤثر طراحی و نقاشی را به هر فردی بدون در نظر گرفتن مهارت‌ها آموزش دهم. این روش ها نتیجه تجربه است. آنها در عمل آزمایش شده اند و ثابت شده اند که نتایج سریعی دارند. همچنین، من تجربه زیادی در ایجاد دوره های کوتاه مدت خاص، بدون ذکر کارگاه های هنرهای زیبا و غیره دارم.

در بارسلونا کارگاه های طراحی برای گردشگران سازماندهی می کنم. ما در حال ترسیم نشانه های معماری از جمله ساختمان پیچیده ای مانند ساگرادا فامیلیا هستیم. اکثر دانش‌آموزان من مهارت‌های نقاشی نزدیک به صفر دارند، اما همه آن‌ها از همان درس اول طرح‌های زیبا و جذابی خلق می‌کنند. راز در دستورالعمل های گام به گام، نمایش زنده و برخی ترفندها و نکاتی است که در این فرآیند توضیح داده شده است.

یک مقاله در سایت Barcelonaconnect در مورد کارگاه های طراحی من نوشته شده توسط سارا سیدیک وجود دارد.
پیوند را دنبال کنید: http://www.barcelonaconnect.com/sketching-class-evgeniy-stasenko/

دوره های این مدرس:

آموزش طراحی خیابان، قسمت 1 - ترفندها و نکات

Street sketching, part 1 - Tricks and hints

"این کلاس برای مبتدیان در طراحی است. وقتی خودتان شروع به کشیدن می کنید، گاهی اوقات نوعی خجالت ظاهر می شود که حتی می تواند شما را از انجام این کار باز دارد."


آموزش طراحی پرتره آسان است. قسمت 1. نمای تمام چهره و نمایه

Portrait sketching easy. Part 1. Full face and profile view

"طراحی پرتره یک کار پیچیده در نظر گرفته می شود. به روش کلاسیک، ابتدا باید آناتومی، ساختار، تکنیک های سایه اندازی، مبانی پرسپکتیو را مطالعه کنید. . . ."


آموزش طراحی خیابان، قسمت 4 - شبکه چشم انداز برای پرسپکتیو دو نقطه ای

Street sketching, part 4 - Perspective grid for two-point perspective

"اگر از قبل می دانید که خط افق چیست، چه چیزی در حال ناپدید شدن یا نقطه ذوب است و کدام خطوط به عنوان خطوط متعامد یا همگرایی شناخته می شوند، می توانید ..."


آموزش طرح های سریع فیگور مد. قسمت 2

Quick fashion figure sketches. Part 2

این قسمت دوم کلاس در مورد طراحی سریع و آسان فیگور است. ما ژست پهلو، ژست آرام و تفاوت‌های بین هیکل مرد و زن را در نظر خواهیم گرفت. شما انجام می دهید. ..


آموزش طراحی خیابان، قسمت 3 - پرسپکتیو خطی

Street sketching, part 3 - Linear perspective

"طراحی پرسپکتیو خطی هنر ایجاد توهم عمق بر روی سطح صاف طرح است. در پرسپکتیو به نظر می رسد که همه اشیا به تدریج کاهش می یابند."


آموزش طراحی خیابان، قسمت 5 - شبکه چشم انداز و پرسپکتیو سه نقطه ای

Street sketching, part 5 - Perspective grid and three-point perspective

بیایید کار با طرح پرسپکتیو سه نقطه ای را با استفاده از پرسپکتیو грид در نظر بگیریم. برای ترسیم منظره با طرح پرسپکتیو دو نقطه ای از pe استفاده کردیم. ..


آموزش طراحی خیابان، قسمت 2 - زبان خط

Street sketching, part 2 - Line language

"این کلاس برای مبتدیان به خط اختصاص داده شده است، به طور خاص به زبان خط. در اولین ویدیو به شما توضیح می دهم که زبان خط چیست و من ...."


آموزش طرح های سریع فیگور مد. قسمت 1

Quick fashion figure sketches. Part 1

"نقاشی سریع و آسان؟ این برای همه امکان پذیر است، شما حتی به تجربه طراحی نیاز ندارید. این کلاس به شما کمک می کند تا بر تکنیک فا بسیار سریع تسلط پیدا کنید. ...."