Elizabeth Morgan

دندلی مال شماست

سلام، من الیزابت هستم.

به عنوان یک لحاف، طراح، تعمیر و خیاط لحاف قدیمی؛ من اولین چرخ خیاطی خود را در سن 27 سالگی برای کریسمس از شوهرم دریافت کردم که ماجراجویی من در خیاطی را آغاز کرد. این بیش از 26 سال پیش بود و من خوشحالم که همه چیزهایی را که یاد گرفتم به اشتراک بگذارم. من حدود 23 سال پیش تدریس را شروع کردم که چیزهای زیادی از دوستان، دانشجویان و مشتریان به من آموخت. چه برای خودتان خیاطی کنید، چه به صورت اجاره ای خیاطی انجام دهید، یا در یادگیری یک مهارت جدید آگاه شوید، قول می دهم خیاطی همیشه یکی از موارد مورد علاقه شما خواهد بود.

این مهارت باعث خشنودی فوری می‌شود، ذهن خلاق شما را تقویت می‌کند و تخیل شما را به کار می‌برد. در هر صورت، این مهارتی است که همیشه آن را دوست خواهید داشت، مشتاقانه منتظر انجام آن هستید، از اشتراک‌گذاری به عنوان show-n-tell لذت می‌برید و می‌توانید در طول عمرتان از آن استفاده کنید. خیاطی یک سرگرمی است که می تواند استرس را کاهش دهد، قلب را مجذوب خود کند، ذهن را کاملاً جذاب کند و تخیل شما را گسترش دهد. این سرگرمی به راحتی می تواند به یک عادت تولیدی، اعتیاد به پارچه و پارچه تبدیل شود. داشتن توانایی خیاطی مهارتی است که می تواند به شما کمک کند درآمد خود را تکمیل کنید یا به یک فرصت تمام وقت تبدیل شوید و فرصت هایی فراتر از آن را ارائه می دهد، مانند؛ کالاهای چرمی، گلدوزی، طراحی مد و تعمیر قدیمی.

خوش آمدید، خیالتان راحت باشد هر زمان که بخواهید سؤالی بپرسید.

همه پیوندهای اجتماعی را می توان در اینجا با نماد پیدا کرد.

دوره های این مدرس:

آموزش Quilting 101: Make to Scale - Quilt as You Go Method

Quilting 101: Make to Scale - Quilt as You Go Method

بدون توجه به بلوک اندازه ای که انتخاب می کنید، نحوه ساختن لحاف را از ابتدا تا انتها به صورت مرحله به مرحله یاد بگیرید. از طرح تا انتخاب پارچه تا اندازه و پایان. قرار دادن آن ..


آموزش ساخت بالش با مفاهیم مدرن - دکور ایجاد شده سفارشی با تم پاییز

Pillow Making with Modern Concepts - Custom Created Decor Autumn Themed

"دکور خانه را با استفاده از این بالش سفارشی ساخته شده با جزئیات برای مفاهیم مدرن ایجاد کنید. چگونه می توان لوله کشی را برش داد، با پیروی از این دوره گام به گام به آسانی..."