Janelle Nichol

هنرمند خود آموخته

سلام، نام من ژانل نیکول است و هنرمندی از کانادا هستم.

بعضی از چیزهای مورد علاقه من برای خلق کردن روی قطعاتم، کودکان بازیگوش و شیرین و ژست های قوی، مطمئن و گاهی عجیب و غریب از زنان است. من به خصوص از ایجاد پس زمینه های آرامش بخش و رویایی آمیخته با عناصر انتزاعی لذت می برم. هنر من به عنوان هنر عامیانه انتزاعی توصیف شده است و من از کار با رسانه های مختلف برای ایجاد آثار منحصر به فرد الهام بخش و پایدار لذت می برم.

برخی از هنرمندانی که الهام بخش من هستند کلود مونه و رنوار و اخیراً پینو دنی هستند. من به ویژه به رنگ ها و صحنه های بیان شده در آثار مونه و چهره های هنر پینو جذب می شوم.

در دو سال گذشته من از ایجاد بوم‌های رسانه‌های ترکیبی خارج شده‌ام و نمونه کارهایم را به مجموعه WC (آبرنگ) که شامل تصاویری است که بر مد و سبک تمرکز دارند، گسترش داده‌ام. در نقاشی‌های هنرهای زیبای خود، پس‌زمینه‌های انتزاعی و رویایی‌ام را با چهره‌های زیبای زنان زیبا در لحظات تفکر و مراقبه ترکیب می‌کنم.

"جانل توانایی منحصر به فردی در ترکیب استعدادهای خود در رسانه های ترکیبی با سبک هنرهای زیبا دارد... پس زمینه های رویایی و انتزاعی او یادآور امپرسیونیسم است. او واقعا با استعداد است و کار کردن با او لذت بخش است.» -نماینده مجوز هنری در لاس وگاس

دوره های این مدرس:

آموزش مد لباس - یک قطعه هنری شهری گرانج را با یک تصویر مد پر زرق و برق طراحی کنید

Fashionista -Design an Urban Grunge art piece with a glamorous fashion illustration

شما یاد خواهید گرفت که چگونه یک قطعه ترکیبی از این فیگور ایجاد کنید که من آن را "Fashionista" نامگذاری کرده ام. من در مورد چگونگی انتقال یک زن مطمئن و قوی با استفاده از p. ..