Phuong Lempinen

هنرمند آی پد| طراح الگوی سطح

سلام!

من Phuong Lempinen، یک تصویرگر ویتنامی و طراح الگوی سطح، ساکن فنلاند هستم. همیشه وقتی باید خودم را معرفی کنم برایم سخت است. اجازه دهید چند واقعیت جالب درباره خودم به شما بگویم:

- من در یک زندگی چند زبانه با ویتنامی که زبان مادری من است زندگی می کنم، سپس زبان روسی را در دانشگاه ویتنام یاد گرفتم و زمانی که دانشجوی انتقالی در مسکو بودم با شوهر روسی- فنلاندی ام آشنا شدم، سپس ازدواج کردیم و روسی شدم. زبانی که در زندگی روزمره از آن استفاده می کنم. ازدواجم مرا به فنلاند آورد، بنابراین مجبور شدم فنلاندی یاد بگیرم. من با افراد خارج به زبان فنلاندی ارتباط برقرار می کنم. در خانه اطلاعات را به زبان انگلیسی یاد می‌گیرم، می‌خوانم و جستجو می‌کنم.

- پسرم مرا به این سفر خلاقانه آورد. زمانی که در دبستان بودم طراحی می‌کردم، اما بعد از آن مدت‌ها بود که طراحی را کنار گذاشته بودم و فکر می‌کردم نمی‌توانم طراحی کنم. بعد از زایمان می خواستم لحظاتی را در زندگی با ترسیم لحظاتمان با پسر کوچکم حفظ کنم. بنابراین شروع به یادگیری تصویرسازی برای ساختن یک کتاب تصویری برای پسرم کردم. من زمان زیادی را صرف یادگیری تصویرسازی در دوره های مختلف آنلاین و زمان زیادی برای تمرین کردم. تصویرسازی های من اغلب داستان هایی درباره ما هستند. می توانید برخی از آثار من

را ببینید



- زمانی که شروع به آپلود عکس‌هایم در Redbubble کردم، حرفه طراحی سطح را کشف کردم، سپس عاشق ساختن الگو شدم و سپس تصمیم گرفتم یک طراح حرفه‌ای باشم، مهم نیست که برای رسیدن به آنجا تلاش کنم. من در زندگی روزمره خود می سازم و آنها را در Spoonflower، Shop Vida و وب سایت خودم www.lemfindesignstudio.com منتشر می کنم. من می توانم در نرم افزارهای مختلف مانند Photoshop، Illustrator، Affinity Designer و Procreate در iPad الگو بسازم. اما محبوب ترین ابزار من Procreate است.

- من با نام تجاری خود Lemfin Design در اینستاگرام هستم. "Lemfin" یک کلمه مرکب با "Lem" از نام خانوادگی من و "Fin" است زیرا در فنلاند است:D بیایید در

با هم دوست باشیم.


- من به طور تصادفی عضویت Skillshare را شروع کردم. من ناگهان برای یک سال عضویت در Skillshare خرید کردم و اکنون نمی توانم بدون آن زندگی کنم :D

- من عاشق یادگیری چیزهای جدید از مردم در سراسر جهان هستم و همچنین می توانم چیزهای مفیدی را با مردم به اشتراک بگذارم!

خوشحالم که شما را اینجا می بینم!

دوره های این مدرس:

آموزش ساخت برس های سفارشی در Procreate برای مبتدیان

Learn to Make Custom Brushes in Procreate for Beginners

تمام اصول اولیه ساخت براش های Procreate را بیاموزید که می توانید هر براشی که می خواهید بسازید. من همه چیزهایی را که برای شروع طراحی براش های خود نیاز دارید به شما نشان خواهم داد. ..


10 - ترسیم خط گام: آموزش کشیدن هر گل در 7 روز

10 - step Line Drawing: Learn to Draw Any Flower in 7 Days

"به کلاس طراحی خط 10 مرحله ای من خوش آمدید، جایی که می آموزید چگونه هر گلی را در عرض 7 روز بکشید. من هیجان زده هستم که شما را به این سفر ببرم و به شما کمک کنم تا پیشرفت کنید. . .


آموزش یاد بگیرید که در Procreate کاغذ دیواری خود را طراحی کنید

Learn to Design Your Own Wallpaper in Procreate

آیا تا به حال رویای کاغذ دیواری اتاق خود را با طرح خود داشته اید؟ آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چگونه کاغذ دیواری خود را طراحی کنید، حتی اگر اهل طراحی نباشید. ..


آموزش راهنمای مبتدیان برای ایجاد برس های آبرنگ و گواش در Procreate

A Beginner's Guide to Create Watercolour and Gouache Brushes in Procreate

سلام! به کلاس خوش آمدید! راهنمای مبتدیان برای ایجاد برس های رنگ آب و گواش در پروکرات این کلاس دومین بخش کلاس اول من در مورد ماکی است. ..


آموزش نقاشی گل ها با آبرنگ دیجیتال در Procreate

Painting Flowers with Digital Watercolor in Procreate

"نقاشی گل های آبرنگ دیجیتال را در Procreate بیاموزید! در این کلاس، از گل‌ها با هم الهام می‌گیریم، سپس آن‌ها را در طرحی که کار می‌کند قرار می‌دهیم. .."


آموزش در Procreate: Digital Watercolor Techniques هنر میوه ای خیره کننده ایجاد کنید

Create Stunning Fruit Art in Procreate: Digital Watercolor Techniques

"به "ایجاد هنر میوه های خیره کننده در Procreate: تکنیک های دیجیتال آبرنگ" خوش آمدید! آیا آماده هستید تا سفری خلاقانه را آغاز کنید که زیبایی های آن را با هم ترکیب می کند؟ .."