Jamie Bartlett

طراح گرافیک و حروف چپ دست

یک طراح گرافیک و چپ دست است که در دنور، CO کار می کند. او از دانشگاه جان براون با مدرک طراحی گرافیک فارغ التحصیل شد و اکنون فروشگاهی را برای طرح های حروف دست و . کارهای او منعکس کننده همه چیزهایی است که او در زندگی دوست دارد: یک فنجان قهوه خوب، اصطلاحات طراحی عجیب و غریب، دوچرخه های پشت سر هم، سفرهای جاده ای، و موارد دیگر.

تمام کلاس های جیمی را بررسی کنید تا ترفندهای حرفه ای او را یاد بگیرید.

برای اینکه ببینید او اکنون در چه کاری است، او را دنبال کنید و Dribbble را دنبال کنید.

دوره های این مدرس:

آموزش نوع فرسوده: جلوه های هوشمند در فتوشاپ

Worn Type: Smart Effects In Photoshop

" در این کلاس به شما یاد می‌دهم که چگونه عیوب را به تایپوگرافی خود اضافه کنید و به فونت‌هایتان احساس ترسیم بیشتری ببخشید. من سه سبک مختلف را به شما نشان خواهم داد که .."


آموزش Extruding Type با Photoshop 3D

Extruding Type with Photoshop 3D

" در این کلاس به شما یاد می‌دهم که چگونه متن را با استفاده از قابلیت‌های سه بعدی فتوشاپ اکسترود کنید. به احتمال زیاد، شما احتمالاً هرگز اینها را هم لمس نکرده اید. .."


آموزش نامه نگاری در طبیعت

Lettering in the Wild

" در این کلاس به شما نشان می دهم که چگونه حروف خود را با استفاده از تکنیک های مختلف ماسک در فتوشاپ در عکس ها بگنجانید. شما می توانید درخواست دهید. .."


آموزش الگوی نقطه: بافت هوشمند در فتوشاپ

Dot Pattern: Smart Texturing In Photoshop

در این کلاس به شما یاد می دهم که چگونه یک بافت الگوی نقطه گرانی را به آثار هنری خود اضافه کنید. ما از فیلترهای هوشمند برای ایجاد بافت به طور کامل در داخل P استفاده خواهیم کرد.


آموزش سایه زدن حروف در ایلاستریتور

Shading Letters in Illustrator

در این کلاس یاد می گیرید که چگونه به سرعت سایه های بافتی را به حروف برداری داخل ایلوستریتور اضافه کنید. این یک راه بسیار آسان و سرگرم کننده برای افزودن تعداد زیادی است. ..


آموزش تصویرسازی بافت در Procreate

Texturing Illustrations in Procreate

" یکی از موارد مورد علاقه من برای استفاده از تولید مثل، تکسچر کردن تصاویرم است. در این کلاس ما از ابتدا شروع به ساخت براش های بافت خود می کنیم. ما ب. .."


آموزش حروف تک خط: از طرح به صفحه

Monoline Lettering: From Sketch to Screen

در این کلاس می‌خواهم روند خود را برای ترسیم حروف تک خط و تبدیل آن به مسیرهای برداری در ایلاستریتور به شما نشان دهم. روش ساده‌شده ..


آموزش Dry-Ink: بافت هوشمند در فتوشاپ

Dry-Ink: Smart Texturing In Photoshop

بیاموزید که چگونه این افکت بافت هوشمند کاملاً قابل تنظیم را کاملاً در فتوشاپ بسازید، بدون نیاز به منابع خارجی. این اثر به صورت پویا ba را به روز می کند. ..


آموزش Risograph: یک افکت هوشمند در فتوشاپ

Risograph: A Smart Effect In Photoshop

" در این کلاس به شما نشان می دهم که چگونه یک افکت ریسوگراف در فتوشاپ ایجاد کنید. این افکت راهی عالی برای تبدیل هر عکس به هنر دیواری سرگرم‌کننده و سفارشی است. ای..."


آموزش ساخت فونت بهتر: راهنمای عمیق برای ایجاد فونت

Build a Better Font: An In-Depth Guide To Creating Fonts

" برای این کلاس، من با همسرم و همکارم معلم اشتراک مهارت، جیک بارتلت، همکاری می کنم تا راهنمای عمیقی در مورد نحوه ایجاد یک فونت حرفه ای به شما ارائه دهد. ..."


آموزش براش براش: ساخت براش های بافت دار برای ایلاستریتور

Vector Brushes: Building Textured Brushes for Illustrator

" برای این کلاس ما قصد داریم براش ها را در Adobe Illustrator بررسی کنیم. من به شما نشان خواهم داد که چگونه بافت های دست ساز بسازید، آنها را به وکتور b با کیفیت بالا تبدیل کنید. .."


آموزش گیف های دستی

Hand Lettered GIFs

در این کلاس قصد داریم یک گیف با حروف ابله جالب بسازیم که می توانید آن را برای یک دوست ارسال کنید یا در اینستاگرام پست کنید. فرآیند فوق سریع، آسان است. ..


آموزش استاپ موشن موبایل

Mobile Stop Motion

" در این کلاس همه چیزهایی را که برای شروع ساختن انیمیشن های سرگرم کننده و استاپ موشن دقیقاً روی گوشی هوشمند خود نیاز دارید را نشان می دهم! من به شما نشان خواهم داد که چگونه ببینید. .."


آموزش حروف گچی در فتوشاپ

Chalk Lettering in Photoshop

" در این کلاس یاد خواهید گرفت که چگونه حروف خود را در فتوشاپ به هنر گچی تبدیل کنید. بافت کاملاً داخل فتوشاپ ساخته شده است - بدون نیاز به گچ. ای..."


آموزش آبرنگ: بافت هوشمند در فتوشاپ

Watercolor: Smart Texturing In Photoshop

" بیاموزید که چگونه این افکت بافت آبرنگ هوشمند کاملاً قابل تنظیم را کاملاً در فتوشاپ بسازید، بدون نیاز به منابع خارجی. این اثر به صورت پویا .."


آموزش چاپ اشتباه: بافت هوشمند در فتوشاپ

Misprint: Smart Texturing In Photoshop

" بیاموزید که چگونه این جلوه بافت هوشمند کاملاً قابل تنظیم را کاملاً در داخل فتوشاپ، با اشیاء هوشمند و فیلترهای هوشمند، بدون منابع خارجی بسازید. .."


آموزش تصاویر متحرک

Animated Illustrations

" در این کلاس شما یک شیء روزمره را به تصویر می‌کشید و سپس آن را از طریق انیمیشن در فتوشاپ زنده می‌کنید. من سه روش مختلف آنی را به شما نشان خواهم داد. .."


آموزش سایه زدن با الگوها در ایلاستریتور

Shading with Patterns in Illustrator

" برای این کلاس ما قصد داریم با الگوها در Adobe Illustrator بازی کنیم. من به شما نکات ساخت انواع الگوهای خلاقانه را نشان خواهم داد. خواهیم ماند .."


آموزش نقاش فتوشاپ آبرنگ: از عکس ها هنر آبرنگ ایجاد کنید

Watercolor Photoshop Painter: Create Watercolor Art From Photos

در این کلاس به شما نشان خواهم داد که چگونه هر عکسی را در فتوشاپ به نقاشی آبرنگ تبدیل کنید. این افکت یک راه عالی برای ساختن کمی سرگرم کننده و سفارشی است. ..