Johnathan Maltby

مربی و مربی ارشد شغلی

سلام و سپاس از حضورتان.

من به عنوان یک مربی و مربی شغلی، مشتاق کمک به افراد برای رفتن به سر کار هستم، زیرا می‌توانند کارهایی را که واقعاً دوست دارند انجام دهند.

در بیش از 8 سال گذشته، من در برندسازی شخصی و استراتژی‌های مدیریت شغلی تخصص داشته‌ام، جایی که با بیش از 300 نفر در طیف گسترده‌ای از صنایع کار کرده‌ام و به آنها کمک کرده‌ام با هدفشان ارتباط بهتری برقرار کنند، کنترل استراتژیک را در دست بگیرند و حرفه خود را دقیقاً همانطور که می خواهند طراحی کنند.

من آن را C areer By Design می نامم!

من معتقدم همه ما آرزوی شغلی داریم که به ما احساس رضایت، هدف و رضایت بدهد.

ما می خواهیم به دلیل تخصص و ارزش خود و همچنین پاداش مالی در سطحی که واقعاً سزاوار آن هستیم، شناخته شویم.

متأسفانه، بسیاری از افراد در مشاغلی بسیار پایین‌تر از توانایی خود گیر می‌کنند، با حقوقی بسیار کمتر از آنچه واقعاً باید داشته باشند.

اغلب، آنها فاقد وضوح جهت هستند و در نهایت به حرکت در می آیند یا راکد می شوند. این در نهایت منجر به ناامیدی، کمبود انگیزه، اعتماد به نفس پایین و ناراحتی می شود :-(

بنابراین، مربیگری من بر کمک به افراد متمرکز است:

  • مشخص کنید که چه کسانی و چه کسانی هستند
  • بفهمید چه چیزی آنها را ارزشمند می کند
  • وضوح مسیر شغلی را به دست آورید
  • نام تجاری شخصی خود را برای شتاب بخشیدن به شغل خود بسازید
  • خود را به روشی مطمئن و معتبر بفروشند
  • ایجاد استراتژی های خود بازاریابی برای جذب فرصت ها

در 20 سال گذشته، من معلم دبیرستان و مشاور فروش بوده ام. من در بازاریابی کار کرده ام و استخدام کننده فناوری اطلاعات بوده ام. همه اینها قبل از اینکه تقریباً یک دهه پیش علاقه خود را به عنوان یک مربی و مربی شغلی پیدا کنم.

برای هر محور شغلی، باید خودم را دوباره اختراع می‌کردم، داستان جدیدی را تعریف می‌کردم و نحوه و چرایی این موضوع را برای یک شرکت جدید دارایی ارزشمندی خواهم بود.

از طریق آموزش یاد گرفتم که چگونه راهنمایی و راهنمایی کنم. از بازاریابی، اصول کلیدی برندسازی، داستان سرایی و موقعیت یابی را آموختم. از طریق استخدام آموختم که برای یک نامزد برجسته چه چیزی لازم است و چگونه خود را در یک بازار رقابتی بفروشید.

ماموریت من این است که به مردم کمک کنم صدای حرفه ای خود را پیدا کنند، خودآگاهی و اعتماد به نفس حرفه ای خود را افزایش دهند و به آنها اطمینان بیشتری از جهت گیری شغلی بدهم، تا بتوانند از حرفه ای که واقعاً سزاوار آن هستند لذت ببرند!

بنابراین، بیایید و در کلاس های من به من بپیوندید و آماده شوید تا صبح های دوشنبه خود را دوست داشته باشید.

من در سال‌های 2020/2021 در طول همه‌گیری با جاناتان کار کردم. کار با او برای من تجربه‌ای بود که زندگی را تغییر داد. جاناتان در استخراج نبوغ درونی که همه ما داریم از شما بسیار ماهر است و به شما نشان می‌دهد که چگونه می‌تواند با معتبرتر بودن شغل شما را تغییر دهد. - Mathias Ssenabulya – معمار ارشد سیستم و مربی ذهنیت تجاری

یاد گرفتم که چگونه می توانم خود را به عنوان راه حلی برای یک مشکل تجاری قرار دهم - یک بینش بسیار مفید. من قطعاً احساس قوی‌تری نسبت به آنچه که من را برای یک تجارت ارزشمند می‌کند، دارم و این به نوبه خود به من کمک کرده است تا اعتماد به نفسم را دوباره برقرار کنم. - Candy Booysen – مدیر ارشد بازاریابی

کار با جاناتان به این دلیل بود که من نمی‌توانستم پاسخ این سؤال کلاسیک را به وضوح بیان کنم "پس درباره خودت به من بگو؟" جاناتان توانست حرفه، مهارت و انگیزه های من را تشریح کند و من را به عنوان یک فرد تجزیه کند. جاناتان از طریق این فرآیند چند لحظه واقعی "لامپ" را کشف کرد که فوراً به من وضوح داد. - کریگ ناکس – مدیر مالی، متخصص رشد و تحول کسب و کار

دوره های این مدرس:

آموزش نقاط قوت واقعی خود را کشف کنید - و با اعتماد به نفس در مورد آنها صحبت کنید

Uncover Your True Strengths - And Talk About Them With Confidence

"آیا فوق العاده نیست اگر بفهمید که دقیقاً چه چیزی شما را در حرفه شما عالی می کند؟ و آیا عالی نخواهد بود اگر بتوانید با این w ارتباط برقرار کنید. .."


آموزش چگونه خود را بفروشیم - راهنمای ایجاد یک زمین آسانسور قاتل که توجه را جلب می کند!

How To Sell Yourself - A Guide To Creating a Killer Elevator Pitch That Grabs Attention!

آیا برای پاسخ دادن به این سوال تلاش می کنید که «خب، درباره خودت به من بگو»؟ آیا صحبت کردن در مورد خودتان باعث می شود احساس ناخوشایندی داشته باشید؟ آیا هنگام تلاش برای س. ..