Laurie Wang

بازاریاب دیجیتال و خالق

سلام، نام من لوری وانگ است. من یک مشاور بازاریابی دیجیتال، مربی، مربی Skillshare و سخنران عمومی هستم که در لندن، بریتانیا زندگی می کنم. همانطور که می توانید بگویید من کلاه های زیادی بر سر می گذارم!

از طریق اینستاگرام خود، به الهام بخشیدن تجربیات بیشتر در زندگی افراد از دیدگاه‌های جدید کمک می‌کنم و چشمان آنها را به شگفتی و وسعت آنچه ممکن است باز می‌کنم. کارهای من در Elite Daily، Metro London، Fast Company و Women 2.0 ظاهر شده است.

من همچنین پس از یک حرفه موفق در Ogilvy Mather، یکی از بزرگ‌ترین آژانس‌های تبلیغات دیجیتال در جهان، آموزش مشاوره بازاریابی دیجیتال و کمک به رشد آنلاین کسب‌وکارهای کوچک را راه‌اندازی کردم. قبلاً با برندهایی مانند IBM، Anglo American، Sage، Google و غیره کار کرده‌ام.

در حال حاضر در حال ایجاد و به اشتراک گذاشتن دانشم هستم که از طریق سالها تجربه در مشاوره بازاریابی دیجیتال به دست آورده ام تا به دیگران کمک کنم سبک زندگی و کسب و کاری ایجاد کنند که پر رونق است و آنها را دوست دارند. من دائماً مطالبم را به‌روزرسانی می‌کنم تا مطمئن شوم که در محیط دیجیتال در حال تغییری که در آن زندگی می‌کنیم و دوره‌های جدید برای کمک به موفقیت شما جاری است.

من مشتاقانه منتظرم که در این سفر جدید خود در زندگی و تجارت به من بپیوندید. در اینجا یک شما موفق تر است!

می توانید من را از طریق آژانس بازاریابی دیجیتال، توئیتر، LinkedIn و

پیدا کنید.

"اگر کسب و کار جدیدی راه اندازی کرده اید - IG مکانی برای یافتن مشتریان است. لوری وانگ همه چیز را گام به گام توضیح می دهد.»

- 1000 فالوور اول خود را در اینستاگرام افزایش دهید

"بهترین دوره آموزشی Skillshare برای یادگیری اصول اجرای تبلیغات اگر نمی دانید از کجا شروع کنید. این یک نمایش اولیه و گام به گام نحوه پیمایش و ایجاد یک تبلیغ در مدیر تبلیغات فیس بوک است. از اینجا، فکر می کنم می دانم کجا باید بیشتر یاد بگیرم. ممنون لوری وانگ.»

- تبلیغات فیس بوک برای مبتدیان باعث افزایش مخاطبان شما می شود

"من واقعا از کلاس های خانم وانگ لذت می برم. او دقیقاً می گوید چه چیزی و چگونه. همچنین مثال‌های شگفت‌انگیزی که واقعاً به شما کمک می‌کند تا نکته اصلی را درک کنید. این دومین کلاسی است که از او می گیرم و قصد دارم هر کلاسی را که او برای علاقه من آپلود می کند تماشا کنم.»

- 1000 فالوور اول خود را در اینستاگرام افزایش دهید

"لوری، این بسیار مفید بود. من به خصوص از نحوه گذراندن شما از طریق میزبانی و پلتفرم های وبلاگ نویسی که من با آنها آشنا نیستم خوشم آمد. شما دانش زیادی دارید و درک آن را برای مردم واضح و ساده بیان می کنید. بی‌تجربه‌ام. پس از تماشای این وبلاگ، احساس اطمینان بیشتری در راه‌اندازی وبلاگ خود می‌کنم. خیلی ممنون!»

- وبلاگ نویسی برای مبتدیان

" این بهترین کلاسی است که من در Skillshare شرکت کردم. کار درسی بسیار ساختار یافته بود و به روشی برنامه ریزی شده ارائه شده بود. در نظر داشته باشید که از شیوه های اخلاقی و ارگانیک برای افزایش دنبال کنندگان IG خود پیروی کنید، این دوره شما را راهنمایی می کند. از طریق یک فرآیند گام به گام برای به دست آوردن فالوور از زمین صفر. 100٪ توصیه می کنم :)"

- 1000 فالوور اول خود را در اینستاگرام افزایش دهید

" من از ارائه تمیز و واضح این کلاس لذت بردم. ویدیوی هشتگ مخصوصاً برای من مفید بود. من مشتاقانه منتظر تکمیل پروژه و دریافت آن 1000 فالوور اول هستم! به شدت توصیه می کنم به این کلاس یک ساعت تماشا کنید. "

- 1000 فالوور اول خود را در اینستاگرام افزایش دهید

"بخش پیدا کردن ستون‌های محتوای شما را دوست داشتم! فکر می‌کنم این به من کمک می‌کند بیشتر روی آنچه باید پست کنم تمرکز کنم و فید خود را مشخص و ثابت نگه دارم. کلاس عالی، لوری!" p>

- 1000 فالوور اول خود را در اینستاگرام افزایش دهید

"ممنونم لوری! من به تازگی تصمیم گرفتم یک وبلاگ راه اندازی کنم و نمی دانستم چگونه شروع کنم. اطلاعاتی که ارائه کردید نقطه شروع خوبی بود. و سوالاتی که ارائه کردید بسیار قابل تامل بود و به من کمک خواهد کرد. روی چیزی که واقعاً می‌خواهم به آن برسم تمرکز لیزری داشته باشید. بنابراین از شما متشکرم! اکنون فقط باید در مورد یک سرویس میزبانی وب کانادایی خوب تحقیق کنم."

- وبلاگ نویسی برای مبتدیان

"از اینکه منابع بسیار خوبی را به اشتراک گذاشتید متشکرم. من چندین دوره در زمینه وبلاگ نویسی گذرانده ام و بسیاری از توصیه ها/نکاتی که شما به اشتراک گذاشته اید را نشنیده ام."

- چگونه وبلاگ خود را محبوب کنید و بازدیدکنندگان بیشتری داشته باشید

"یک کلاس شروع بسیار خوب برای هر کسی که می خواهد یک وبلاگ راه اندازی کند. من آموزش را همراه با تماشای و راه اندازی وب سایت وردپرس خود در یک روز دنبال کردم. توصیه های Laurie را دنبال کردم و از namecheap برای خرید وبلاگ خود استفاده کردم. دامنه. این مرحله به اندازه کافی آسان بود. سپس برای راه اندازی میزبانی دامنه خود به Vidahost رفتم. کیت استارت را به راحتی پیدا کردم، اما به نظر می رسد ویداهاست وب سایت کنترل پنل خود را تغییر داده است. در این مرحله کمی سخت بود دریابیم که چگونه نام دامنه از پیش خریداری شده خود را و میزبانی ویدهاست خود پیوند دهم. در نهایت توانستم وردپرس را دانلود کنم و نام دامنه namecheap خود را با وردپرس تنظیم کنم تا به مرحله ای برسم که Laurie در پایان کلاس قرار دارد! آماده برای مورد بعدی اکنون <3"

- وبلاگ نویسی برای مبتدیان

"من چیز زیادی در مورد اینستاگرام نمی دانم، اما احساس می کنم این دوره به من کمک می کند تا از همان ابتدا شروع کنم."

- اینستاگرام: چگونه با بهترین بیو اینستاگرام فالوورهای خود را افزایش دهید

"کلاس بسیار مفید با ایده های الهام بخش و همچنین راهنماها و راه حل های بسیار کاربردی."

- وبلاگ نویسی برای مبتدیان

"بسیار مفید است. خلاصه، این کلاس را دوست دارم! :D"

- اینستاگرام: چگونه با بهترین بیو اینستاگرام فالوورهای خود را افزایش دهید

"این یک دوره آموزشی گام به گام بسیار آسان در مورد نحوه ایجاد وبلاگ است. من از این واقعیت خوشم آمد که لوری روی دلایل ایجاد وبلاگ، موضوعات و غیره تمرکز کرده است. من کاملاً توصیه می کنم."

- وبلاگ نویسی برای مبتدیان

"لوری تلاش زیادی می کند تا مطمئن شود که او درک شده است. این دوره قطعا می تواند به شما کمک کند زمان بین اولین راه اندازی یک وبلاگ و شروع واقعی آن را کوتاه کنید. او با آموزش دادن به شما در مورد آنچه نیاز دارید به شما کمک می کند. برای شروع کار. ممنون، لوری!"

- وبلاگ نویسی برای مبتدیان

دوره های این مدرس:

آموزش فیس بوک پیکسل برای مبتدیان - نحوه راه اندازی، نصب و استفاده از فیس بوک پیکسل

Facebook Pixel for Beginners - How to Setup, Install and Use the Facebook Pixel

"در این کلاس، شما یاد خواهید گرفت که چگونه می توانید از فیس بوک پیکسل برای اتصال وب سایت خود به پلت فرم تبلیغات فیس بوک خود برای بهبود نتایج تبلیغات خود استفاده کنید.


آموزش چگونه آنلاین پیدا شویم - مقدمه ای بر بازاریابی دیجیتال

How To Get Found Online - An Introduction to Digital Marketing

"اینترنت محبوب ترین مکان برای مردم برای یافتن محصولات و خدمات است. به عنوان یک برند و به عنوان یک تجارت، شما می خواهید زمانی که مردم شما را جستجو می کنند، آنجا باشید. . . ."


آموزش تبلیغات فیس بوک برای مبتدیان: مخاطبان خود را افزایش دهید

Facebook Ads for Beginners: Grow Your Audience

"سلام به همه! به تبلیغات فیس بوک برای مبتدیان خوش آمدید: مخاطبان خود را افزایش دهید. من یک استراتژیست در رسانه های اجتماعی و بازاریابی دیجیتال هستم و بسیاری از تبلیغات آنلاین را مدیریت کرده ام."


آموزش ایده های محتوای قاتل بی نهایت برای وبلاگ خود ایجاد کنید

Create Infinite Killer Content Ideas for Your Blog

برای اکثر وبلاگ نویسان مبتدی و حتی افراد باتجربه، پس از ایجاد یک وبلاگ، با این وظیفه مواجه می شوید که در واقع ایده ها و خلاقیت های جدیدی ارائه دهید. ..


آموزش یک وب سایت برندسازی شخصی قدرتمند بسازید - آینده شغلی و کسب و کار شما

Build a Powerful Personal Branding Website - Futureproof Your Career and Business

" آیا به دنبال ایجاد یک وب سایت برای برند شخصی و کسب و کار خود هستید؟ اما نمی دانید از کجا شروع کنید؟ این دوره به شما چرایی، چیستی و چگونگی ج را می‌دهد. .."


آموزش چگونه یک وبلاگ راه اندازی کنیم - وبلاگ نویسی برای مبتدیان

How to Start a Blog - Blogging for Beginners

"این دوره گام به گام شما را به راه اندازی اولین وبلاگ وردپرس آنلاین خود می برد. که در فوریه 2017 ایجاد شد، شما جدیدترین و بهترین استراتژی ها را دریافت خواهید کرد."


آموزش بازاریابی رسانه های اجتماعی برای مبتدیان قسمت 1: اهداف رسانه های اجتماعی و کانال های اجتماعی Deep Dive

Social Media Marketing for Beginners Part 1: Social Media Goals and Social Channels Deep Dive

"لطفاً توجه داشته باشید: این قسمت 1 از دوره آموزشی رسانه های اجتماعی برای مبتدیان است که همه چیز در مورد پایه گذاری یک استراتژی موفق رسانه های اجتماعی با ... است."


آموزش چگونه وبلاگ خود را محبوب کنید و بازدیدکنندگان بیشتری داشته باشید

How to Make Your Blog Popular and Get More Visitors

اینکه چگونه وبلاگ خود را محبوب کنید، هدف هر وبلاگ نویسی است که اولین وبلاگ خود را ایجاد می کند. اگر بخواهد مردم واقعاً آن را نخوانند، هیچ‌کس وبلاگی نمی‌سازد. ..


آموزش 1000 فالوور اول خود را در اینستاگرام افزایش دهید

Grow Your First 1000 Followers on Instagram

چه در اینستاگرام به‌عنوان یک پلتفرم کاملاً جدید باشید و چه مدتی است که از آن بدون هیچ گونه رشد و کششی استفاده می‌کنید، 1000 نفر اول را جذب می‌کنید.