Ben Dudding

آهنگساز

بن دادینگ یک تهیه کننده موسیقی، نوازنده چند ساز، طراح گرافیک متحرک، ویرایشگر ویدیو و مربی حرفه ای مستقر در ملبورن استرالیا است.

به‌عنوان یک نوازنده/تهیه‌کننده، بیش از ده سال تجربه آهنگسازی، ضبط، مهندسی، تولید و اجرای موسیقی دارم و انتشارات زیادی در گروه‌های «Deep Fried Dub» و «Alpha Channel» در لیبل‌های ضبط محلی و بین‌المللی دارم.

نام تجاری "Sonic Safari" من به فیلم های آموزشی تولید موسیقی اختصاص دارد. علاوه بر دوره‌های آموزشی Skillshare و Udemy، من یک کانال یوتیوب Sonic Safari دارم که در آن محتوای رایگان زیادی را میزبانی می‌کنم.

در حال حاضر برای آموزش دسکتاپ شهر با ظرفیت پاره وقت در دوره های ویدیویی، صوتی و گرافیک حرکتی معتبر Adobe و Apple کار می کنم. من همچنین به عنوان یک طراح گرافیک متحرک، ویرایشگر ویدئو و طراح/آهنگساز صدا کار می کنم.

من همچنین در دانشگاه ویکتوریا در زمینه تولید صوتی تدریس کرده ام. رسانه دیجیتال؛ دوره های طراحی بازی و هنرهای تجسمی از سال 2004 تا 2015، و به عنوان یک معلم معتبر TAFE واجد شرایط هستم.

من یک دیپلم پیشرفته در چند رسانه ای، متخصص در تولید ویدئو و گرافیک متحرک و دارای مدرک به روز تدریس TAFE (TAE 40110) دارم.

مهارتهای من عبارتند از: ضبط صدا، ویرایش و میکس. امتیازدهی موسیقی برای ویدئو/فیلم؛ توالی MIDI; ویرایش ویدئو؛ انیمیشن 2D/3D; نقاشی متحرک؛ ایجاد عنوان؛ جلوه های ترکیبی/بصری.

دوره های این مدرس:

آموزش Synthesis 101: Logic Retro Synth

Synthesis 101: Logic Retro Synth

این دوره برای دانش آموزان مبتدی و متوسط ​​در نظر گرفته شده است. این اصول سنتز صدا را پوشش می دهد. نرم افزار مورد استفاده Logic Pro X’s Re است. ..


آموزش سنتز حیاتی

Vital Synthesis

"این دوره جامع با استفاده از سینت سایزر نرم افزاری پیشرفته Vital، به یک شیرجه عمیق در سنتز می پردازد. Vital یک سینت سینت کسر قدرتمند Wavetable است. ..."