Adam Ksciuczyk

معمار | مربی سه بعدی

من یک معمار فعال حرفه ای، عضو اتاق معماران جمهوری لهستان و انجمن معماران لهستانی هستم.

به موازات اداره یک استودیوی طراحی، سال‌هاست که دوره‌های آموزشی در زمینه مدل‌سازی سه‌بعدی معماری، فضای داخلی، مبلمان، باغ برگزار می‌کنم.

اشتراک‌گذاری تجربه و دانش عملی‌ام رضایت زیادی به من می‌دهد - این احساس را دارم که گویی در حال انتقال کدهای مخفی هستم که می‌توان از آنها در بازی‌های ویدیویی برای دستیابی به نوع جدیدی از سلاح یا رفتن به مرحله بعدی استفاده کرد.

بیش از 1000 دانش‌آموز قبلاً در کلاس‌های من شرکت کرده‌اند.

من به خوبی درک می کنم که یک بار در کالج در دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه صنعتی سیلسیا در گلیویس لهستان، مبتدی بودن چگونه است، من ماجراجویی خود را با نرم افزار سه بعدی شروع کردم.

من به خوبی می‌دانم که بسیاری از عملکردها، ابزارها و تنظیمات می‌توانند ترسناک باشند - به همین دلیل این دوره به گونه‌ای تهیه شده است که می‌تواند توسط افرادی که قبلاً هرگز در سیستم‌های سه بعدی کار نکرده‌اند استفاده کنند.

من به عنوان یک معمار، از این تکنیک ها به صورت روزانه استفاده می کنم. در این دوره، دانش عملی حاصل از تجربه حرفه ای خود را به شما می دهم، همانطور که قبلاً اشاره کردم، کدهای مخفی را یاد خواهید گرفت :)

دوره های این مدرس:

آموزش Twinmotion آسان 360 VR 3D Photorealistic ارائه برای طراحان داخلی

Twinmotion easy 360 VR 3D photorealistic presentations for interior designers

به دوره Twinmotion برای طراحان داخلی خوش آمدید. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه تجسم های واقعی واقعی را در زمان واقعی در بس ایجاد کنید. ..