Magdalena Eriksson

طراح مد و پارچه


من یک طراح مد و پارچه سوئدی و توسعه دهنده محصول هستم. با بیش از 30 سال فعالیت در این تجارت.

من نام تجاری خود را Determ، به عنوان طراح آزاد، نمایندگی پارچه و تولید با کیفیت بالا راه اندازی می کنم و محصولات چاپی خود را در Redbubble می فروشم. من همچنین طراحان مد سوئدی را تأسیس کردم.

من در سال 1986 کار خود را به عنوان خیاط در Eton Shirts شروع کردم و دوره هایی را در زمینه دستباف کردن، طراحی برهنه، طراحی مد و ساخت الگوی کاغذی گذراندم. پس از آن طراحی مد را در Academia Italiana Moda، نقاشی خط و طراحی پارچه و ساخت جواهرات در Fujistudio در فلورانس خواندم. من دوره های کارآموزی را در روبرتو کاوالی و لوکا فاچندا گذراندم و سپس در دانشگاه نساجی سوئد بوراس به تحصیل ادامه دادم. من به مدت 11 سال در فلورانس و اطراف آن به عنوان سازنده الگوی کاغذ، طراح و مدیر محصول کار کردم و با برندهای معروف بین المللی و خرده فروشان همکاری داشتم. در سال 2003 به سوئد بازگشتم. من یک ترم دوره رسانه دیجیتال را برای هنرمند گذراندم، سپس به مدت سه سال به عنوان معلم در طراحی مد کار کردم. من به عنوان طراح و سرپرست تولید کار کردم. من همچنین چندین دوره دانشگاهی را گذراندم، زیرا دوست دارم دانش خود را افزایش دهم.

به طور عمده من کلکسیون های لباس زنانه را طراحی کرده ام، اما همچنین کت های چرمی، بافتنی های لباس شنا و بسیاری از لباس های ژاکتی. من همچنین پارچه، چاپ برای پارچه، گلدوزی و توری طراحی می کنم.

من معتقدم که دانش فنی لازم است تا بتوان به طور کامل موارد مفید و پایدار ایجاد کرد. من عاشق ساخت زیبای ایتالیا هستم.

دوره های این مدرس:

آموزش الیاف نساجی

Textile Fibers

" اگر می خواهید همه چیز را در مورد منسوجات و پارچه بدانید، از اینجا شروع می کنید. همه منسوجات برای محصولات مد، خانه و مراقبت‌های بهداشتی از الیاف ساخته شده‌اند. اف..."