Richa Saxena

هنرمند ماندالا و آبرنگ

سلام، من ریچا هستم. من یک هنرمند هندی ماندالا و آبرنگ هستم. من سفر ماندالا را در سال 2018 آغاز کردم. قبل از آن به مدت ده سال در بخش شرکتی کار کردم. من کارم را رها کردم و به عنوان یک سرگرمی شروع کردم و اکنون یک هنرمند تمام وقت هستم. ماندالا برای من مدیتیشن است زیرا به من کمک کرد تمرکز و آرامش را نیز حفظ کنم. من از طریق کلاس ماندالا به بیش از 800 دانش آموز آموزش داده ام. من کارگاه هایی را در شهرهای مختلف ترتیب داده ام زیرا دوست دارم دانش خود را با علاقه مندان به هنر به اشتراک بگذارم. در اینجا من جنبه های مختلف ماندالا را در اشکال و تکنیک های مختلف آموزش می دهم. تاکنون دو کلاس در مورد ماندالا راه‌اندازی کرده‌ام و در روزهای آینده خیلی بیشتر خواهد بود. من همچنین یک هنرمند آبرنگ هستم و از سه سال پیش شروع به نقاشی با آبرنگ کردم و از آن زمان دیگر نگاهی به گذشته ندارم. آبرنگ یک رسانه همه کاره و زیبا است. و با آن من همچنین عاشق آزمایش گواش و اکریلیک هستم.

دوره های این مدرس:

آموزش راهنمای مبتدیان برای آبرنگ: چالش 10 روزه

Beginners Guide To Watercolors: 10 Days Challenge

"سلام به همه، خوش برگشتی. من برگشتم با یک کلاس جالب و شگفت انگیز "راهنمای مبتدیان برای آبرنگ - چالش 10 روز". در این کلاس ما نقاشی خواهیم بود. .."


آموزش کتاب کاوش با آبرنگ

Sketchbook Exploration with Watercolors

سلام به همه، به یک کلاس هیجان انگیز دیگر، کاوش کتاب طرح با آبرنگ، خوش آمدید. در این کلاس ما کارهای ساده ای را برای انجام آبرنگ انجام خواهیم داد. ..


آموزش 5 روز ماندالای زیبا

5 Days of Beautiful Mandalas

سلام به همه، به یکی دیگر از کلاس های ماندالای شگفت انگیز من خوش آمدید. در این کلاس ما پنج ماندالای زیبا خواهیم بود. ماندالاها طرح‌های هندسی هستند. ..


آموزش ماندالای هندسی پیچیده - فرآیند گام به گام

Intricate Geometric Mandala - Step By Step Process

"در این کلاس ما ماندالای هندسی پیچیده را ایجاد خواهیم کرد. ماندالاها طرح‌های هندسی هستند که اغلب متکی به تقارن در اطراف یک دایره هستند. در معنویات مختلف. .."


آموزش ماندالای گل یین یانگ

Yin Yang Floral Mandala

سلام به همه به یکی دیگر از کلاس های شگفت انگیز ماندالای پیچیده من خوش آمدید. کلاس ماندالای گل یین یانگ. نماد یین یانگ نمایانگر ارتباط داخلی است. ..


آموزش 10 روز مناظر آرامش بخش گواش

10 Days of Relaxing Gouache Landscapes

"سلام به همه، نام من ریچا است و من یک آبرنگ، آمپر گواش هستم. هنرمند ماندالا مستقر در احمدآباد، هند. بسیاری از شما من را به عنوان Artistixess در Insta می شناسید. .."


آموزش ماندالای زمردی کهکشان

Emerald Galaxy Mandala

"سلام به همه، به دومین کلاس Skillshare من "Emerald Galaxy Mandala" خوش آمدید. در این کلاس شما یاد خواهید گرفت که چگونه کهکشان خود را بسازید و چگونه از آن استفاده کنید. .."


آموزش گلکسی مون کلاس ماندالا گل

Galaxy Moon Floral Mandala Class

"سلام به همه، امیدوارم همه حالشون خوب و خوب باشه من با یک کلاس شگفت انگیز دیگر "GALAXY MOON FLORAL MANDALA" برگشتم. در این کلاس ما یاد خواهیم گرفت که چگونه. .."


آموزش راهنمای مبتدیان برای ماندالا، مقدماتی تا پیشرفته

Beginners guide to Mandala, Basic to Advance

سلام به همه به اولین کلاس اشتراک مهارت من خوش آمدید. راهنمای مبتدیان برای ماندالاس، مقدماتی تا پیشرفته. در زبان سانسکریت باستانی سلام. ..


آموزش ماندالای طاووس - دستورالعمل های گام به گام

Peacock Mandalas- Step by Step Instructions

"سلام به همه، به بازگشت خوش آمدید، امروز من به همه شما در کلاس مهارتی شگفت انگیز خود، "ماندالاهای طاووس - فرآیند گام به گام" خوش آمد می گویم. طاووس ها هستند. .."


آموزش مینی ماندالا: کشف هماهنگی درونی از طریق هنر جیبی

Mini Mandalas: Discovering Inner Harmony Through Pocket-Sized Art

"به دنیای جذاب مینی ماندالا خوش آمدید! آیا آماده اید تا سفری متحول کننده از خلاقیت، ابراز وجود و آرامش درونی را آغاز کنید؟ در این ...."


آموزش غروب و سیلوئت

Sunset and Silhouette

"سلام به همه، به یکی دیگر از مهارت های من خوش آمدید. غروب لحظه های تفکر صمیمی و خصوصی است. زمانی است که به هم نگاه می کنیم. .."


آموزش ماندالای هندسی پیچیده-قسمت 2. ماندالای هشت ضلعی و بذر زندگی

Intricate Geometric Mandala-Part 2. Octagon Mandala & Seed of Life

"سلام به همه، به کلاس شگفت انگیز دیگری، "ماندالا هندسی پیچیده-بخش دوم" خوش آمدید. در این کلاس ما دو ماندالای هندسی پیچیده ایجاد می کنیم. .."