Cindy McCracken

پژوهشگر تجربه کاربری

سلام، من سیندی هستم.

من یک محقق تجربه کاربری در LexisNexis در رالی، NC هستم و برای ساده‌سازی تحقیقات حقوقی کار می‌کنم.

من از حل خلاقانه مسئله در یافتن بهترین تکنیک تحقیق برای استفاده برای یک سؤال طراحی خاص لذت می‌برم و سپس هر مطالعه را به گونه‌ای طراحی می‌کنم که به طور مؤثر به اهداف مطالعه برسم. تست قابلیت استفاده از راه دور تکنیکی است که اغلب به کار می آید زیرا به شما امکان می دهد با شرکت کنندگانی که نماینده کاربران شما در بسیاری از مکان ها هستند ارتباط برقرار کنید. من چندین مقاله در مورد آزمایش قابلیت استفاده و کار با سهامداران برای .

نوشته ام

من حرفه UX خود را به عنوان یک طراح در یک استارتاپ کوچک به نام Motricity شروع کردم و سپس به عنوان محقق برای iContact، یک شرکت بازاریابی ایمیلی و سپس BB T (Branch Banking Trust)، User-View, Inc کار کردم. .، و Fidelity Investments قبل از LexisNexis. در اولین کارم، سردبیر، نویسنده و طراح صفحه روزنامه‌های روزانه و سازمان‌های غیرانتفاعی بودم.

خارج از محل کار، از معاشرت با همسر و دخترم، رهبری گروه پیشاهنگی دختران، پیاده روی و دوچرخه سواری، و خواندن داستان های تاریخی لذت می برم.

لطفا به صفحه من بپیوندید تا در تماس باشید.

دوره های این مدرس:

آموزش دسترسی خود را با تست قابلیت استفاده از راه دور افزایش دهید

Expand Your Reach With Remote Usability Testing

در این کلاس، همه چیز را در مورد انجام تست های قابلیت استفاده از یک مکان در حالی که شرکت کنندگان شما در مکان دیگری هستند، یاد خواهید گرفت. با فواید بیضه آشنا خواهید شد. ..