Babi Wrobel

تصویرگر - هنرمند - معلم هنر


اسم من باربارا است، اما همه مرا بابی صدا می کنند.

من در ریودوژانیرو، برزیل به دنیا آمدم و بزرگ شدم، جایی که در رشته طراحی گرافیک فارغ التحصیل شدم و کارم را با تصویرسازی و انیمیشن کارتونی شروع کردم. بعداً در سال 2000، به نیویورک نقل مکان کردم و در آنجا در رشته تصویرسازی در موسسه پرات فارغ التحصیل شدم.

من برای استودیوهای انیمیشن کار می‌کردم و کارهایم در زمینه‌های مختلفی مانند تبلیغات، کتاب‌های کودکان، نقاشی‌های دیواری، مجلات، چاپ، مد، بسته‌بندی و غیره منتشر شد.

من همچنین در برخی از نمایشگاه‌ها شرکت کردم، از جمله "تصویرسازی در مجله - Editora Abril"، که تور برزیل را انجام داد و همچنین رژه فیل‌ها در ریودوژانیرو.

در سال 2013 اولین کتابم را به عنوان نویسنده منتشر کردم "همه ترک کردند (Todo Mundo Saiu)"

به دلیل کارم به عنوان تصویرگر کتاب کودک و همچنین به عنوان مادر، همیشه با بچه ها ارتباط زیادی داشتم. همیشه از من می پرسیدند، بابی، بابی، چطور یاد گرفتی قرعه کشی؟ برای زنده نگه داشتن این دانش، شروع کردم به سازماندهی تمام این یادگیری هایی که در طول سال ها در ذهنم داشتم. و چند سال پیش، شروع به آموزش نقاشی به کودکان بر اساس فرآیند یادگیری خود کردم. بعد از آن، نوجوانان و بزرگسالان نیز آمدند.

برای من این یک امتیاز و همچنین هدف است که با چیزی که دوست دارم کار کنم و همچنین همه چیزهایی را که در طول حرفه ام آموخته ام آموزش دهم.

من اغلب با تکنیک های دیجیتال و مواد سنتی کار می کنم، مانند آبرنگ، مداد رنگی، پاستل و جوهر.

دوره های این مدرس:

آموزش وم دسنهار کومیگو؟ Exercícios e Técnicas para Desenvolver seu Traço

Vem Desenhar Comigo? Exercícios e Técnicas para Desenvolver seu Traço

«Nesse curso, através de Desenho de Observação, vou ensinar você a aprender a olhar antes de aprender a desenhar! Vamos aprender، através de exercícios práticos. .."


آموزش یادگیری دیدن، یادگیری نقاشی

Learning to See, Learning to Draw

این کلاس به شما یاد می دهد که چگونه سمت راست مغز خود را توسعه دهید و همچنین اصول طراحی مشاهده ای را آموزش دهید. شما یاد خواهید گرفت که چگونه به درستی به نظر برسید. ..


آموزش نقاشی گل بر روی کیف های چرمی برای بازگرداندن آنها به زندگی!

Painting Florals on Leather Bags to Bring Them Back to Life!

در این کلاس یاد خواهید گرفت که چگونه یک نقاشی گل زیبا روی کیف چرم بسازید! ما تمام مراحل فرآیند را با هم طی خواهیم کرد و شما موفق خواهید شد. ..