Ovidiu Timplaru

تصویرگر | طراح گرافیک

سلام! من Ovidiu

هستم

من فیزیوتراپیست هستم که تبدیل به طراح گرافیک و تصویرگر شدم. از کودکی به سمت هنر کشیده شدم. یادم می آید که در مهدکودک تابلویی ساختم که نمایانگر آسمانی با ستاره است و مربی از من تمجید کرد و انگیزه داد که این رشته را بیشتر دوست داشته باشم.

اکنون، در سن 28 سالگی، در حال حاضر بیش از 6 سال تجربه در زمینه طراحی گرافیک دارم.

من در حال کار بر روی مجموعه‌ای از دوره‌های Skillshare هستم که از طریق آن‌ها می‌خواهم دانش و تکنیک‌های جمع‌آوری شده در این سال‌ها را با شما به اشتراک بگذارم.

اگر مایلید هنگام ارسال یک دوره جدید به شما اطلاع داده شود، لطفاً نمایه Skillshare من را دنبال کنید، و اگر محتوای من را دوست دارید و ایده هایی برای دوره هایی دارید که به نظر شما مفید است، لطفاً برای من پیام ارسال کنید.

من عاشق کاری هستم که انجام می دهم و آنچه را که دوست دارم آموزش می دهم. من می دانم که می توانیم با هم اینجا در Skillshare،

یاد بگیریم

پس بیایید شروع کنیم ...

دوره های این مدرس:

آموزش کلاس بهره وری - عادات و ابزارهایی برای افزایش بهره وری شما

Productivity class - Habits and Tools to Increase Your Productivity

شاید برای بسیاری از شما، سازنده بودن به معنای کار زیاد در مدت زمان کوتاه باشد. اما من فکر می کنم که سازنده بودن قبل از هر چیز به معنای دانستن مسیر است. ..


آموزش Adobe Illustrator for Beginners - Let's Learn Pen Tool

Adobe Illustrator for Beginners - Let's Learn Pen Tool

به Adobe Illustrator برای مبتدیان خوش آمدید. در این کلاس یاد خواهید گرفت که چگونه از ابزار بسیار قدرتمند Pen Tool استفاده کنید. ما قصد داریم اصول اولیه pe را یاد بگیریم. ..


آموزش راهنمای مبتدی برای مشارکت کننده Canva

A Beginner’s Guide to Canva Contributor

"        در این دوره ما گام به گام یاد می گیریم که چگونه می توانیم از Canva درآمد کسب کنیم، از ایجاد یک حساب مشارکت کننده تا آپلود اولین آثار دیجیتالی. ..."