Keren Elizabeth

تصویرگر + طراح

من کرن، تصویرگر، طراح و مادر دو کوچولوی فوق‌العاده، مستقر در نلسون، نیوزیلند هستم.

من طراحی و تصویرسازی Moondog را در سال 2010 با کار طراحی گرافیک قراردادی برای مشتریان در ملبورن، استرالیا و اطراف آن شروع کردم. همچنین سالی بود که برای کار و تحصیل به نیوزیلند نقل مکان کردم، طراحی وب و تبلیغات را به مجموعه مهارت های خود در سال 2012 اضافه کردم و تخصص خود را در پوسترهای یکپارچهسازی با جزئیات و تصویر برداری NZ توسعه دادم.

من عاشق چالش خلاقانه، شخصیت‌های عجیب و غریب و یادگیری مهارت‌های جدید هستم!

تمرکز فعلی من ایجاد کلاس های جدید و توسعه تصویرسازی کودکان است. من دوست دارم وقتی فرصت پیدا می کنم گیتار بزنم و همچنین روی پروژه اشتیاق بلندمدت خود کار کنم، مجموعه کتاب های فانتزی و علمی تخیلی کودکان کلاس متوسطه.

دوره های این مدرس:

آموزش هنر دیواری Wordy: 4 اصل طراحی پوستر تایپوگرافی

Wordy Wall Art: 4 Principles of Typographic Poster Design

آیا تا به حال به کلمه ای نگاه کرده اید و حتی قبل از خواندن آن، احساس خاصی داشته اید؟ این قدرت تایپوگرافی در کار است که گاهی کمتر از آن قدردانی می شود. به نقل قول. ..


آموزش با Adobe Illustrator یک پوستر سفر به سبک رترو ایجاد کنید

Create a Retro-Style Travel Poster with Adobe Illustrator

"آیا تا به حال به پوسترهای مسافرتی به سبک یکپارچهسازی با سیستمعامل مدرن نگاه کرده اید و به این فکر کرده اید که از کجا شروع کنید؟ این کلاس برای هرکسی است که می‌خواهد یک حس قدیمی یا قدیمی را به تصویر بکشد. .."


آموزش پوینتیلیسم دیجیتال مراقبه: هنر خلق کنید در حالی که آرامش پیدا می کنید

Meditative Digital Pointillism: Create Art While Finding Calm

"آیا احساس می کنید گیر کرده اید یا خسته شده اید؟ بی الهام هستید؟ نمی دانید از کجا شروع کنید؟ پس این یکی برای شماست! Pointillism یک تکنیک هنری با استفاده از نقاط کوچک C خالص است. .."