Madeline Jo

هنرمند تجسمی

سلام! من مادلین جو هستم، اما می توانید مرا مدی صدا کنید.

من یک هنرمند تجسمی با بیش از 6 سال تجربه در زمینه طراحی گرافیک، طراحی داخلی، عکاسی، برندسازی، هنر دیجیتال و سنتی هستم... حدس می زنم من عاشق هر چیزی هستم که مربوط به بصری و احساسات است. :)

من از دانشکده هنر در رشته طراحی داخلی فارغ التحصیل شدم، سپس مجوز عکاسی و دیگری در طراحی گرافیک را گرفتم. با سابقه هنر و دانش خود در Adobe Photoshop و Illustrator، به عنوان طراح برای خانه کاغذ دیواری سفارشی کار کردم.

در حال حاضر، من در حال ایجاد حرفه مستقل خود هستم و بر طراحی گرافیک، برندسازی، و هنر دیجیتال تمرکز می کنم.

و به شما یاد می دهم آنچه را که تا به حال یاد گرفته ام! من عاشق کمک به دیگران هستم و این کار را با تمام وجود انجام می دهم، بنابراین امیدوارم اطلاعات ارزشمندی را در دوره های آموزشی من بیابید و از ایجاد پروژه های سرگرم کننده ای که برای شما ساخته شده است لذت ببرید.

حالا بروید هنر خود را بسازید! جهان به آن نیاز دارد.

ارسال عشق برای شما،

مدی :)

دوره های این مدرس:

آموزش نقاشی رنگ روغن برای مبتدیان

Oil Painting for Beginners

آیا تا به حال از نقاشی رنگ روغن گیج یا ترسیده اید؟ اکنون زمان آن است که آن را تغییر دهیم، بنابراین می توانید با استفاده از این رسانه زیبا، خلاقیت خود را به کار بگیرید! به visua بپیوندید. ..


آموزش دستکاری عکاسی پرتره: با Adobe Photoshop خلاق شوید

Portrait Photography Manipulation: Get Creative with Adobe Photoshop

"آیا تا به حال با چشمان باز رویا می بینید؟ یا ایده های متعددی دارید اما نمی دانید چگونه آنها را بیان کنید؟ خب، شما در جای درستی هستید، همانطور که ما یاد می گیریم به شما اجازه دهیم..."