Nafla Sasqia

مربی MUN

سلام، من ساسقیا هستم. اشتیاق من به سخنرانی در جمع باعث شد در سه سال گذشته به سراسر جهان برای رقابت و تدریس در سازمان ملل متحد پرواز کنم. اکنون من یک مربی MUN هستم و بیش از 300 دانش‌آموز، دبیرستان و افراد عمومی را در سراسر جهان از طریق آموزش نهادی و در حال حاضر شبکه جهانی بین‌المللی آموزش می‌دهم.

من در شورای ASEAN+3 مورد احترام الگوی سازمان ملل متحد سنگاپور بودم. بهترین نماینده اندونزی نمونه سازمان ملل در شورای آسه آن. بهترین نماینده جاوا مدل سازمان ملل در شورای OIC. ذکر افتخار در ALSA MUN. من همچنین نماینده رسمی اندونزی در کمپ جوانان پکن و نماینده رسمی دانشگاه اندونزی برای مدل جهانی هاروارد سازمان ملل متحد بودم.

من همچنین برای کارگردانی/داوری مسابقات MUN انتخاب شده ام، مانند Surabaya Model UN، Makassar Model UN، SkyMUN، Mentari Intercultural MUN، 8 MUN، و غیره.

برای من، MUN چیزی بیش از یک رقابت است، بلکه مکانی است برای یادگیری مدیریت انسانی، مذاکره و دیپلماسی، و هوش اجتماعی و احساسی.

MUN همان چیزی است که من را به فرصت‌های زیادی سوق داده است، از نمایندگی کشورم به عنوان نماینده واقعی در کنفرانس‌های بین‌المللی، یا حتی استخدام در یکی از 3 شرکت بزرگ مشاوره مدیریت.

به همین دلیل است که می‌خواهم دانش و تجربیاتم را به اشتراک بگذارم، زیرا معتقدم این کار خیر بزرگتری برای همه ما به همراه خواهد داشت :)

دوره های این مدرس:

آموزش MUN 101: Power Play و قوانین رویه

MUN 101: Power Play & Rules of Procedures

MUN چیزی بیش از یک رقابت است. این فرصتی است که به من نیاز دارد تا هوش تحصیلی را با هوش هیجانی و اجتماعی، گوش دادن و. ..