Karen Stock

هنرمند/مدرس آبرنگ

سلام، من کارن هستم و بیش از 10 سال سابقه کار به عنوان یک مربی هنری در زمینه اکریلیک دارم. من هنرهای تزئینی را در استودیوی خانگی خود "Tole House Crafts" تدریس کردم و در حال حاضر برای شهر اتاوا تدریس می کنم.
چهار کتاب آموزشی منتشر کرده ام و طرح هایم را در مجلات نقاشی تزئینی مانند Tole World، Paintworks و Quick ارائه کرده ام. n نقاشی آسان.
من چندین سال پیش نقاشی با آبرنگ را شروع کردم و عاشق چالش کار در یک رسانه جدید شدم. پس از ارسال طرح‌هایم در اینستاگرام، تصمیم گرفتم روند خود را با دیگرانی که می‌خواهند نقاشی با آبرنگ را یاد بگیرند به اشتراک بگذارم.

من عاشق طرح های نقاشی با الهام از باغ و طبیعتم هستم. هدف من این است که به هنرمندان در تمام سطوح مهارت نشان دهم تا از دنیای اطراف خود الهام بگیرند و تکنیک هایی را برای تکمیل نقاشی های آبرنگ خود بیاموزند.

لطفاً با شرکت در کلاس‌های الهام‌گرفته از طبیعت به من در سفری اکتشافی بپیوندید. مشتاقانه منتظر به اشتراک گذاشتن طرح هایم با شما هستم.

برای دیدن کارهای بیشتر من را در Instagram @rencolors دنبال کنید.

دوره های این مدرس:

آموزش کدو تنبل آبی در آبرنگ

Blue Pumpkin in Watercolor

"در این کلاس شما تکنیک های مورد نیاز برای رنگ آمیزی کدو تنبل پاییزی زیبا را یاد می گیرید. من آن را به رنگ آبی رنگ کرده ام اما زمانی که تکنیک ها را یاد گرفتید، می توانید پایی..."


آموزش منظره برگ آبرنگ

Watercolor Leaf Landscape

" یک منظره آبرنگ ساده به شکل برگ. این کلاس بر روی تکنیک های ترکیبی برای ایجاد عمق و لایه ها در یک نقاشی تمرکز می کند. "