Sweta Kaushik

هنرمند آبرنگ و طراح شهری

سلام هنرمندان،

من سوئتا هستم، یک هنرمند سنتی آبرنگ، اسکچر شهری بنیانگذار "دایره طراحی شهری - عضویت برای نقاشی در محل". من در دهلی، هند زندگی می کنم.

من معلمی پرشور هستم و راه‌حل‌های مدرنی را برای مشکلات دانش‌آموزم ارائه می‌کنم، مهارت‌های مشاهده‌ای آن‌ها را بهبود می‌بخشم و به آن‌ها اجازه می‌دهم تا دنیای سه بعدی را که در مقابل ما قرار دارد به طور دقیق روی کاغذ تجسم و تفسیر کنند.< p>

اگر نقاشی از دنیای سه بعدی برای شما کمی سخت است، راهنمای رایگان من در مورد طراحی شهری - 5 مرحله برای ساده کردن آنچه می بینید را دانلود کنید.

من در آثارم جوهر موضوعات را به تصویر می کشم. آزادانه و سریع! استفاده از شستشوی آبرنگ درخشان من هم در استودیو و هم بیرون با طبیعت نقاشی می کنم. برخی از کارهای سبک سنتی من -

و من به همان اندازه روی طراحی شهری و نقاشی با هوا سرمایه گذاری می کنم! وقتی زنده نقاشی می‌کنید، یک خودانگیختگی، یک سرزندگی خاصی در آنها وجود دارد. برخی از طرح های شهری من -

در طراحی شهری می‌توانید کل محیط را به تصویر بکشید و من دوباره به خانه برمی‌گردم و پر از خاطرات بسیار شگفت‌انگیز.

کل فرآیند بیرون رفتن برای نقاشی برای من مانند مدیتیشن است، من احساس می کنم زنده هستم و در لحظه زندگی می کنم.

برای اطلاعات بیشتر، از اینستاگرام دیدن کنید یا من را دنبال کنید @watercolor.consultant .

پس، بیایید با هم نقاشی کنیم!!

دوره های این مدرس:

آموزش طراحی شهری 101

Urban Sketching 101

" هر آنچه که باید در مورد طراحی شهری بدانید. آیا همیشه احساس کرده‌اید که برخی از اصولی که همه هنرمندان حرفه‌ای درباره آن‌ها می‌دانند را از دست داده‌اید؟ در این یک ساعت .."


آموزش منظره شهری با آبرنگ - یک شهر قدیمی ایتالیایی

Watercolour Cityscape - An Old Italian Town

" یک منظره شهری شاد و پر جنب و جوش ایتالیایی را با من نقاشی کنید! رنگ را روی کاغذ هم مخلوط می کنیم. بیاموزید که چگونه قرمز هندی و آبی کبالت عمیق در ایجاد حال و هوا کمک کردند. .."


آموزش هر آنچه که باید در مورد نقاشی سایه ها بدانید

Everything you need to know about painting shadows

اصول اولیه سایه ها را بیاموزید و توانایی ایجاد نور و سایه های واقعی را در هر نقاشی به دست آورید. من 3 مشاهدات و 3 یادآوری را با استفاده از آن بیان کردم. ..


آموزش طراحی شهری - درخت امپرسیونیستی سست

Urban Sketching - Loose Impressionistic Tree

"من به بازار سبزیجات رفتم و نزدیک پارکینگ درختی بود که عالی به نظر می رسید. این را در حالی که روی صندلی مسافر نشسته بودم نقاشی کردم. اوج تابستان بود و ...."


آموزش مقدمه ای بر مناظر دریایی با آبرنگ: نقاشی و دیدگاه منفی را بیاموزید

Introduction to Watercolor Seascapes : Learn Negative Painting & Perspective

"نقاشی منفی و پرسپکتیو را بیاموزید و در هر نقاشی خود اعمال کنید. من سوئتا هستم و در این کلاس روی افزایش مجموعه مهارت های شما تمرکز خواهیم کرد. شما...."