Maggie Osama

مربی Skillshare: من را دنبال کنید :)

اولین مدرک خود را در علوم کامپیوتر و مدرک فوق لیسانس خود را در ارتباطات بازاریابی یکپارچه دریافت کردم. وسواس در یادگیری کسب دانش، فردی که همیشه معتقد است دانش کاربردی قدرت است. من عاشق به اشتراک گذاشتن دانش با دیگران در هر کجا هستم. من اینجا در Skillshare هستم تا آنچه را که می دانم به روشی قابل دسترس آموزش دهم و موضوعات پیچیده را به راحتی درک کنم.

دوره های این مدرس:

آموزش After Effects CC: طراحی انیمیشن های آینده نگر HUD

After Effects CC : Design Animated Futuristic HUD Elements

"اگر شما یک کاربر میانی After Effects هستید که از یادگیری با انجام دادن لذت می‌برید و می‌خواهید یاد بگیرید که چگونه عناصر متحرک HUD آینده‌نگر مانند آنچه را که می‌بینید طراحی کنید..."


آموزش After Effects CC 2018: برند خود را با انیمیشن لوگو تقویت کنید

After Effects CC 2018 : Boost Your Brand With Logo Animation

با این پروژه های کاربردی After Effects CC ویدیوهای کسب و کار خود را از رقبا متمایز کنید تا برند خود را تقویت کنید! اگر کارآفرین هستید، Video Publi. ..


آموزش افتر افکت: یک صفحه شیشه ای عکس/نمایش اسلاید ویدیو ایجاد کنید

After Effects : Create A Glass Pane Photo/Video Slideshow

با استفاده از Adobe After Effects یک نمایش اسلاید برای تصاویر یا ویدیو با شیشه کشویی بسازید! در این دوره یاد خواهید گرفت که چگونه از Adobe After E. بسیار قدرتمند استفاده کنید.


آموزش OFFEO: تبلیغات ویدیویی ایجاد کنید که در رسانه های اجتماعی رشد می کنند

OFFEO : Create Video Ads That Thrive On Social Media

آیا شما یک کارآفرین هستید یا یک مالک کسب و کار کوچک که می خواهید کسب و کار/محصول یا خدمات خود را در پلتفرم های رسانه های اجتماعی با ارسال مطالب حرفه ای بازاریابی کنید.