Jahnavi Rathore

هنرمند | خالق

هدف من ایجاد تأثیر معنادار و مثبت در زندگی شما با ارائه محتوای باکیفیت برای همه کسانی است که می‌خواهند سرگرمی‌ها و استعدادهای خود را به سطح بالاتری کشف کنند، می‌توانید نقاشی اکریلیک، نقاشی آبرنگ، طراحی و طراحی، هنر ماندالا را بیاموزید. ، کاردستی اوریگامی، خوشنویسی قلم قلم مو و بسیاری دیگر، بنابراین یادگیری آنها را تجسم کرده و در زندگی واقعی به کار ببرید.

من معتقدم که یادگیری نباید یک بار باشد، بلکه باید یک فرآیند سرگرم کننده و جالب به روشی خلاقانه باشد. و هنر و صنایع دستی زمینه ای خلاقانه و نشاط آور است تا دانش آموزان بتوانند از فرآیند یادگیری لذت ببرند.

پس از یادگیری از من، می توانید یک هنرمند ماهر شوید و همچنین می توانید کسب و کار خود را راه اندازی کنید و همچنین می توانید حرفه هنری خود را قوی تر کنید.

من یک مهندس حرفه ای و یک هنرمند از ذهن و روح هستم. هنر و نقاشی به من آرامش می دهد و من را هر روز ادامه می دهد. این مانند درمان ذهن، روح و قلب من است.

علاقه من به تدریس از مادرم ناشی می شود که معلم است و خود هنرمند است. من برای یادگیری بیشتر و بیشتر در مورد نقاشی سرمایه‌گذاری زیادی کرده‌ام زیرا معتقدم هنر چیزی است که می‌تواند امکانات بی‌پایانی را برای شما ایجاد کند و نگرش متفاوتی نسبت به هر چیزی که برای همیشه می‌بینید به شما بدهد.

در سفر هنری من اینجا به من بپیوندید و خود را در رویای جادویی غوطه ور کنید که می توانید با تمام رنگ های این دنیا خلق کنید!

نقاشی یک مهارت مادام العمر است که هر کسی می تواند آن را بیاموزد و از آن لذت ببرد. بسیاری از دانش آموزان خوشحال در حال حاضر در حال ساختن چند شاهکار دوست داشتنی در کلاس های زنده و آنلاین من با استفاده از آبرنگ و جوهر الکل هستند! پس بیایید با من خلاق باشید و از همه تعریف ها برای خلق آثار هنری خاص خود که به زودی آویزان خواهید شد لذت ببرید!

با آموزش صحیح و کمی تمرین، شما نیز به زودی می توانید آثار هنری خیره کننده خود را بسازید!

نقاشی مبارک! :-)

دوره های این مدرس:

آموزش چگونه چشم‌ها، بینی و لب‌های واقع‌بینانه را با دستورالعمل‌های ساده و آسان به تصویر بکشیم.

How to Draw realistic Eyes, Nose and Lips with simple easy to follow guidelines.

آیا اینگونه چشم ها، بینی، لب ها را می کشید اما می خواهید نقاشی های خود را بهبود ببخشید؟ دختر یا پسر، من تو را گرفتم. سلام بچه ها، به کلاس من خوش آمدید یا خوش آمدید! من k. ..


Draw & Paint Fluffy Clouds: آموزش گام به گام عمیق با تکنیک مرطوب به مرطوب، و

Draw & Paint Fluffy Clouds: In-depth step by step tutorial with wet into wet technique, and

آیا تا به حال به ابرهای آسمان و ستاره های ما خیره شده اید؟ وقتی برای طراحی یا نقاشی منظره می نشینیم، به راحتی می توانیم از این مرد چشم پوشی کنیم. سلام بچه ها. من یک هستم. ..