Jana Raninis

آبرنگ ساز

سلام، من جانا هستم.

من در اسلواکی زندگی می کنم - یک کشور دوست داشتنی کوچک در قلب اروپا. سال‌ها پیش هنر خوانده‌ام و از کودکی، مجموعه‌ای از رنگ یا مداد رنگی بهترین هدیه‌ای بود که هر کسی می‌توانست به من بدهد. اما پس از آن زندگی اتفاق افتاد و من متوجه شدم که به جای تصویرگری کتاب های کودکان، یک کار شرکتی انجام می دهم. با این حال، این بدان معنا نیست که من نقاشی و طراحی را رها کردم - اصلاً.

در واقع، این تقریباً به نحوه گذراندن عصرها، روزهای آزاد یا حتی گاهی اوقات وقت ناهار بستگی دارد.

من فقط آن را دوست دارم! مخصوصا آبرنگ. یکی از معلمان هنرم زمانی به من گفت که در نهایت با اکریلیک کار خواهم کرد، زیرا آبرنگ بیش از حد غیرقابل پیش‌بینی است و اصلاح اشتباهات بسیار سخت است. خب، او نمی تواند بیشتر از این اشتباه کند :).

من امروز اینجا هستم تا اشتیاقم را با شما به اشتراک بگذارم، تا به شما نشان دهم که از دست دادن کنترل گاهی اوقات چیز خوبی است و در واقع می تواند به رشد شما کمک کند.

به دنیای رنگارنگ و آبرنگ من خوش آمدید :)

دوره های این مدرس:

آموزش آبرنگ برای مبتدیان - خشخاش شل وحشی

Watercolor for Beginners - Loose Wild Poppies

"سلام به همگی! تابستان اینجاست و مزارع اینجا در اسلواکی همه قرمز هستند زیرا با شکوفه های زیبا و وحشی خشخاش پوشیده شده اند.


آموزش Snowdrops - نقاشی گواش برای مبتدیان

Snowdrops - Gouache Painting for Beginners

"آیا تا به حال نقاشی با رنگ های گواش را امتحان کرده اید؟ خوب، شاید این مدیا به اندازه آبرنگ رایج نباشد، اما قطعا چیزهای زیادی برای ارائه دارد! ما در این کلاس ...."


آموزش گل کاسنی: ترکیب آبرنگ و گواش را یاد بگیرید!

Chicory Flowers: Learn to Combine Watercolor and Gouache!

"من در مورد شما بچه ها نمی دانم، اما من فقط کاسنی را دوست دارم! آنها بسیار متواضع و زیبا هستند، آنها مانند تکه های کوچک آسمان هستند که در علف ها افتاده اند. آنها شکوفا می شوند."


آموزش درختان آبرنگ، آسان و سرگرم کننده!

Watercolor Trees, Easy and Fun!

"سلام دوستان، به کلاس آبرنگ من در مورد نحوه رنگ آمیزی چندین نوع درخت خوش آمدید. این یک کلاس بعدی از کلاس Draw Simple, Interesting Trees است که در آن w. ..."


آموزش آبرنگ برای مبتدیان - جنگل کاج مه آلود

Watercolor for Beginners - Misty Pine Forest

"اگر مبتدی در زمینه آبرنگ هستید و می خواهید یاد بگیرید که چگونه از این رسانه فوق العاده برای نقاشی جنگل های رویایی و مه آلود استفاده کنید، این کلاس برای شما مناسب است. به موضوع خواهیم پرداخت. .."


آموزش درختان توس آبرنگ - تکنیک نقاشی منفی

Watercolor Birch Trees - Negative Painting Technique

"درختان توس ساکنان زیبا و دوست داشتنی جنگل های ما هستند! شما همیشه می توانید آنها را به لطف پوست سیاه و سفید خاص آنها تشخیص دهید. آبرنگ امروزی. .."


آموزش آبرنگ برای مبتدیان - 3 منظره تابستانی

Watercolor for Beginners - 3 Summer Landscapes

"نقاشی مناظر می تواند بسیار آرامش بخش و سرگرم کننده باشد، به خصوص زمانی که می دانید چگونه از تمام آن جزئیات غافلگیرکننده انتزاعی بگیرید و چگونه پالت رنگی را انتخاب کنید..."


آموزش آبرنگ با جلوه موزاییک - تکنیک سرگرم کننده جدید

Watercolor with Mosaic Effect - New Fun Technique

"آبرنگ یک رسانه همه کاره است، شما می توانید تصاویر دوست داشتنی، مناظر رویایی یا گل های شل، هر چیزی که فکرش را بکنید نقاشی کنید! اما در مورد چیزی. .."


آموزش ذهن آگاهی با آبرنگ - 3 نقاشی آرامش بخش آسان برای مبتدیان

Watercolor Mindfulness - 3 Easy Relaxing Paintings for Beginners

"دنیایی که همه ما در آن زندگی می کنیم می تواند بسیار سخت و طاقت فرسا باشد. چیزهای زیادی، رویدادها، برنامه های تلفنی که برای ما اعلان می فرستند. چگونه می توان یک قدم عقب نشینی کرد..."


آموزش آبرنگ زمستان - شفق شمالی و آسمان بنفش

Watercolor Winter - Northern Lights and Purple Sky

"این کلاس همه چیز درباره زمستان جادویی و برفی است، درست همانطور که از دوران کودکی خود به یاد دارم. پیاده روی در جنگل و تحسین کاج بلند قدیمی را به یاد می آورم. ..."


آموزش با من نقاشی کن: ​​گلهای آبرنگ شل

Paint With Me: Loose Watercolor Flowers

"گل، اشکال گل و آبرنگ؟ این فقط یک مسابقه عالی است! در این کلاس، عناصر مختلف گل را بررسی می‌کنیم و 3 اثر هنری دوست‌داشتنی برای آن خلق می‌کنیم. .."


آموزش آبرنگ برای مبتدیان - آزمایشات آبرنگ و ترکیبی

Watercolor for Beginners - Watercolor Experiments and Mixed Media

آیا شما یک مبتدی آبرنگ هستید یا قبلاً تجربه ای دارید، اما می خواهید چیز جدیدی را امتحان کنید؟ آیا دوست دارید رها کنید و اجازه دهید شانس شرکت را از بین ببرد. ..


آموزش گل های آبرنگ رویایی - تکنیک نقاشی منفی

Dreamy Watercolor Florals - Negative Painting Technique

این کلاس دارای دو موضوع محبوب آبرنگ است: گل های آبرنگ و تکنیک نقاشی منفی. طرح گل آبرنگ این روزها بسیار محبوب است - شما. ..


آموزش آبرنگ برای مبتدیان - اسطوخودوس در آفتاب عصر

Watercolor for Beginners - Lavenders in the Evening Sun

"چه کسی اسطوخودوس را دوست ندارد؟ خوب، من افرادی را می شناسم که دوست ندارند، اما با این حال، اسطوخودوس موضوع بسیار خوبی برای نقاشی است، به خصوص در آبرنگ.


آموزش درختان ساده و جالب را بکشید

Draw Simple, Interesting Trees

درختان اشیای شگفت انگیزی برای کشیدن و نقاشی هستند، هیچ کس نمی تواند از آنها خسته شود زیرا آنها در اشکال و انواع مختلفی وجود دارند! و این کلاس همه abo است. ..


آموزش نقاشی تک رنگ آبرنگ - یک رنگ کافی است!

Monochromatic Watercolor Painting - One Color Is Enough!

"در این کلاس شما واقعاً نیازی به نگرانی در مورد کوچک بودن مجموعه آبرنگ خود ندارید، زیرا آنچه امروز در مورد آن صحبت خواهیم کرد تک رنگ یا تک رنگ است.


آموزش آبرنگ برای مبتدیان - کارت تبریک کریسمس بازیگوش

Watercolor for Beginners - Playful Christmas Greeting Cards

"هدیه دادن به عزیزانمان احساس بسیار خوبی دارد، دیدن لبخند روی صورت آنها، اینکه بتوانیم احساس خود را بدون کلام به آنها بگوییم. به خصوص در کریسمس. اما ...."