Paula Whitmer

آبرنگ و توله سگ

سلام! من پائولا هستم و حیوانات، بودن در فضای باز و خلاق بودن را دوست دارم!

حدود 2 سال پیش تصادف کردم که باعث شد انگشت حلقه چپم را از دست بدهم. در دوران نقاهت، نقاشی آبرنگ را برای کمک به گذراندن زمان انتخاب کردم. من عاشق خلق آثار هنری ساده و ظریف برای خانواده و دوستانم هستم! من یک سگ شایان ستایش دارم که با او مانند فرزندم رفتار می کنم و یک شوهر زیبا که گاهی به او غذا می دهم.

دوره های این مدرس:

آموزش به سادگی آبرنگ: چاپ پنجه/تاج گل ردپای کودک و گل

Simply Watercolor: Paw Print/Baby Footprint Wreath and Florals

"در این کلاس ما مجموعه ای از 3 گل آبرنگ ایجاد خواهیم کرد که همگی متفاوت به نظر می رسند، اما با طرح رنگی یکسانی به هم گره می خورند. این ویدئو شما را به مقصد می رساند..."


آموزش به سادگی آبرنگ: کارت های لوازم التحریر

Simply Watercolor: Stationery Cards

"در این کلاس، ما 3 کارت ثابت ساده را نقاشی خواهیم کرد. هر کارت یک تصویر با موضوع گیاه شناسی متفاوت خواهد داشت. اگر هرگز وات را امتحان نکرده اید، نگران نباشید."


آموزش آبرنگ ساده: سوسک گوزن رنگ آب 30 دقیقه

Simply Watercolor: Water Color Stag Beetle 30-Min

در این کلاس قدم به قدم برای ایجاد یک سوسک منحصر به فرد ظاهر می شود. ما از تکنیک های نقاشی بسیار دقیق و کوچک و همچنین یادگیری استفاده از رنگ آمیزی استفاده خواهیم کرد. ..


آموزش آشپزی ساده: ماکارون فرانسوی برای مبتدیان

Simply Cooking: French Macaron For BEGINNERS

در این کلاس طرز تهیه ماکارون فرانسوی را یاد می گیرید! با روند گام به گام، می توانید آن احساس فرانسوی فانتزی را با دوستان مبتدی به دست آورید. ..


آموزش به سادگی آبرنگ: گیاهان آشپزخانه

Simply WaterColor: Kitchen Herbs

این کلاس شما را از طریق یک فرآیند ساده سرگرم کننده برای ایجاد گیاهان آبرنگی که می توانید آشپزخانه خود را با آن تزئین کنید، راهنمایی می کند! من تو را از طریق آویشن راهنمایی خواهم کرد، روزم. ..