Manuel Ocantos

معلم، مهندس و کارآفرین شطرنج

سلام، من مانوئل هستم.

ارتباط با مردم در سراسر جهان چیزی است که من بیشتر از همه از آن لذت می برم زیرا علاوه بر یادگیری چیزهای زیادی و به اشتراک گذاشتن تجربیاتم، اینجاست که احساس می کنم همه ما به یک جامعه واحد تعلق داریم.

من چندین سال را در دنیای آموزش آنلاین گذرانده‌ام، و نحوه کارم را اصلاح کرده‌ام و سعی کرده‌ام نیازهای در حال تغییر این مکان را که به‌عنوان آینده آموزش می‌دانم، درک کنم.

من با دوست دختر دوست داشتنی ام ژیزل زندگی می کنم که برای من الهام بخش است تا هر روز سخت تر کار کنم.

شطرنج

من ده بازیکن برتر کشوری هستم که نماینده آن (لوکزامبورگ) هستم و در آمریکای جنوبی زندگی می کنم، باعث شده با بازیکنانی از پیشینه ها و سبک های مختلف بازی در ارتباط باشم.

من بیش از 25 سال است که شطرنج مطالعه می کنم. از لحظه ای که اولین کتابم را گرفتم می دانستم که برای همیشه عاشق این بازی خواهم بود. می دانم که راه پیشرفت می تواند سخت باشد. من اونجا بودم. اما هدف من این است که این جاده را لذت بخش و هوشمندتر کنم.

اکنون می‌خواهم اشتیاق خود را برای بازی شطرنج به اشتراک بگذارم و هر آنچه را که به عنوان یک شاگرد ابدی این بازی و یک بازیکن بین‌المللی یاد می‌گیرم، آموزش دهم.

بهره وری و مدیریت زمان

من همیشه به مدیریت زمان علاقه مند بوده ام، زیرا بر بسیاری از بخش های زندگی ما تأثیر می گذارد. من همچنین روی چندین فعالیت کار می‌کنم که بسیار متفاوت از یکدیگر هستند، بنابراین برنامه‌ریزی برای نحوه مدیریت زمان و روزهایم چیزی است که من آن را ساده نمی‌دانم.

بنابراین، خوشحالم که همه چیزهایی را که در طول سالها برای من مفید بوده است را با شما به اشتراک می گذارم تا بتوانم وظایفم را به نحو احسن مدیریت کنم

مانوئل اوکانتوس

دوره های این مدرس:

آموزش کلاس کارشناسی ارشد بهره وری و مدیریت زمان - زمان خود را در اختیار داشته باشید

Productivity and Time Management Masterclass – Own Your Time

"آیا دوست دارید از اوقات فراغت و حرفه ای خود نهایت استفاده را ببرید؟ به کلاس کارشناسی ارشد بهره وری و مدیریت زمان من خوش آمدید. من همیشه AB پرشور بودم. .."