Lois Shetter

مسیحی، همسر و مادر

سلام! من لوئیس هستم اول و مهمتر از همه، من پیرو عیسی هستم، بعد از آن، همسر شوهر شگفت انگیزم جاش، و مادر دختر بچه گرانبهایمان هستم. وقتی دختر جوانی بودم، مادرم به من یاد داد که چگونه قلاب بافی کنم، و من و خواهرم از مهارت‌هایمان برای ساختن کلاه برای دختران در کلیسای خود در زمانی که یکی از آنها سرطان داشت استفاده می‌کردیم (برای اینکه به او کمک کنیم احساس نابجایی نداشته باشد). از آن زمان، ما فروشگاه Etsy خود را راه اندازی کردیم که در آن الگوهای قلاب بافی می فروشیم. خانواده ما در منیتوبا، کانادا زندگی می‌کنند، جایی که مایلیم انجیل را در میان اطرافیانمان زندگی کنیم. امیدوارم هر ویدیویی که از من تماشا می‌کنید، شما را مملو از هیبت و شگفتی کند از هدایای خوبی که خداوند در رنگ، بافت، توانایی و تمایل به یادگیری به ما داده است. قلاب بافی مبارک! Soli Deo Gloria

دوره های این مدرس:

آموزش اولین کلاه قلاب بافی من - کار در دور

My First Crochet Hat - Working In The Round

"خوش آمدید! در این کلاس من شما را با اطلاعات مورد نیاز برای یادگیری نحوه قلاب بافی در دور آشنا می کنم. درک مبتدی از قلاب بافی توصیه می شود. ..."


آموزش اولین پروژه قلاب بافی من: الگوی روسری مبتدی

My First Crochet Project : Beginner Scarf Pattern

خوش آمدی! در این کلاس من شما را با اطلاعات اولیه مورد نیاز برای یادگیری نحوه قلاب بافی آشنا خواهم کرد. هیچ تجربه قبلی قلاب بافی لازم نیست. این دوره. ..