A Stitch In Quine

اسم من بکی است و من یک دست دوز حرفه ای، مدرس، نگهدارنده/مرمت کننده هستم. من سه سال را صرف تکمیل برنامه معلمان آینده مدرسه سلطنتی سوزن دوزی کردم و در سال 2015 فارغ التحصیل شدم.

من در بریتانیا در مرز همپشایر/ساری بزرگ شدم، جایی که بیشتر دوران کودکی‌ام را با استفاده از Cross Stitch گذراندم، که اولین تجربه (و برای مدت طولانی تنها تجربه من) از گلدوزی دستی بود. این سرگرمی من را در طول تحصیل و زندگی کاری به عنوان نوعی کاهش استرس و خروجی برای خلاقیت دنبال کرد. من سال‌ها در بخش مدیریت برای شرکت‌های مختلف در بخش‌های مختلف کار کردم و ناخواسته مهارت‌های مختلفی را آموختم که برای کار آزاد لازم بود.

من در سال 20212 به برنامه مدرس آینده پیوستم و پس از سه سال بسیار فشرده که جنبه های مختلف گلدوزی دستی را مطالعه می کردم با Distinction فارغ التحصیل شدم. من از آن زمان به صورت آزاد کار می کنم. چند سال گذشته به همان اندازه هیجان انگیز و چالش برانگیز بوده است. در مارس 2020 اولین کتابم را در مورد Crewelwork منتشر کردم.

دوره های این مدرس:

آموزش تسلط بر گلدوزی دستی با دوخت در کواین

Mastering Hand Embroidery with A Stitch in Quine

در این کلاس شما اولین قدم های خود را در گلدوزی دستی بردارید. این تکنیک قرن‌ها قدمت تزیین با نخ به عنوان یک روش جدید بسیار مرتبط شده است. ..


آموزش تسلط بر گلدوزی دستی با دوخت در کواین: سطح دوخت Lvl 2

Mastering Hand Embroidery with A Stitch in Quine: Surface Stitches Lvl 2

""


آموزش تسلط بر گلدوزی دستی با دوخت در کواین: دوخت سطحی Lvl 1

Mastering Hand Embroidery with A Stitch in Quine: Surface Stitches Lvl 1

"در این کلاس شما اولین پروژه بخیه شده خود را تکمیل می کنید، با تمرین یا نمونه برداری از بخیه ها برای یادگیری و درک آنها شروع می کنید. بعد از یادگیری همه .."