Georgina Cahill

مدیر هنری انیمیشن

سلام، نام من جورجینا کیهیل است و من یک کارگردان هنری انیمیشن هستم که در شیکاگو، ایالت ایلند.

من برای شرکت ها و سازمان ها در سراسر جهان تبلیغات متحرک ایجاد می کنم. اگر تا به حال از یکی از آن تبلیغاتی که در فید رسانه های اجتماعی شما ظاهر می شود آزرده خاطر شده اید، این احتمال وجود دارد که من آن را انجام دهم! من با برندهای مختلف از غذای سگ گرفته تا آب سلتزر کار می کنم. برخی از مشتریان قبلی شامل Miller Lite، Peroni، Vita Coco، و d Enso Rings بوده اند.

وقتی برای برندها انیمیشن نمی‌کنم، معمولاً می‌توانید پیدا کنید که من برای و TikTok انیمیشن‌هایی ایجاد می‌کنم. . این انیمیشن ها الهام بخش اولین کلاس Skillshare من در مورد انیمیشن سازی در Adobe Photoshop شدند. من فکر می کنم انیمیشن یکی از بهترین راه ها برای انتشار اطلاعات است . این چشم نواز است و می تواند اطلاعات را در دسترس تر کند.

انیمیشن و هنر برای همه است. به عنوان یک معلم، می‌خواهم دانش انیمیشنی را که از تحصیل و کار در این صنعت به دست آورده‌ام، منتقل کنم تا به دیدگاه‌های خلاقانه دانش‌آموزان کمک کنم.

اگر سؤالی دارید یا می‌خواهید با هم کار کنید، می‌توانید با من تماس بگیرید یا برای من ایمیلی در figisisters@gmail.com ارسال کنید.

دوره های این مدرس:

آموزش شخصیت های متحرک: اولین حلقه خود را در Adobe Photoshop ایجاد کنید

Animated Characters: Create Your First Loop in Adobe Photoshop

یاد بگیرید که چگونه شخصیت خود را در حال رقصیدن در Adobe Photoshop متحرک کنید. پس از فارغ التحصیلی در سال 2020 در رشته انیمیشن و کار به عنوان انیماتور و تصویرگر. ..