Erica Whiting

هنرمند و عکاس


سلام! من اریکا هستم و یک هنرمند، عکاس و مدرس هنر دارای گواهی مستقر در پنسیلوانیا هستم. در اینستاگرام خود مرور زمان، پشت صحنه، نکات ویرایش و کارهای تمام شده نقاشی و عکاسی را به اشتراک می گذارم. کار من عمدتاً روی افراد متمرکز است.

من از افراد اطرافم، رویدادهای جاری و مسائل اجتماعی الهام می‌گیرم و اغلب از عکس‌هایم به عنوان الهام برای نقاشی‌هایم استفاده می‌کنم. برای من هنر در مورد ارتباط با دیگران، برقراری ارتباط با ایده ها و تأثیرگذاری بر دنیای اطراف من است.

نقاشی‌های من در بیست سال گذشته در نمایشگاه‌های انفرادی و گروهی در گالری‌ها به نمایش گذاشته شده‌اند و در نمایشگاه بهاره موزه هنر نیکول و هری مارتین اری 2019 پذیرفته شده‌اند.


نقاشی با آبرنگ

رنگ روغن

امیدوارم کلاس های من به شما انگیزه دهد که سبک خلاقانه خود را بیابید، کمی سرگرم شوید و افسانه کمال در هنر را حذف کنید. من واقعاً معتقدم که اگر ابزار و فرصت مناسب به هر کسی داده شود، می‌تواند هنر خلق کند!

من معتقدم هنر یک فعل است، کاری است که شما انجام می دهید. چه بخواهید مهارت های خود را به عنوان یک هنرمند بهبود بخشید یا فقط بخواهید خلاقانه خود را ابراز کنید، هنر به ما توانایی ایجاد زبان بصری خود را می دهد.

وقتی من خلق نمی‌کنم، می‌توانید مرا با یکی از سه گربه‌ام (شلدون، سیمبا و رومئو) در آغوش گرفته‌ام و در حال تماشای شبکه غذا یا کانال سفر هستم. من همچنین وسواس کوچکی در جمع آوری گیاهان و افزودن به جنگل های سرپوشیده ام که به سرعت در حال رشد است دارم.

با من بیاموزید

در هفت سال گذشته، هنر را در مدرسه دولتی، جلسات خصوصی انفرادی، کلاس‌های عکاسی در موزه هنر محلی خود تدریس کرده‌ام و چندین نفر را راهنمایی کرده‌ام. من عاشق دیدن آن "A-Ha!" لحظه ای که همه چیز فقط کلیک می کند! هیچ چیز قدرتمندتر از زمانی نیست که یک فرد متوجه شود که می تواند هنر کند.

سلام کنید

من کاملاً عاشق برقراری ارتباط با دانش‌آموزانم و سایر خلاقانی هستم که به کاری که انجام می‌دهند علاقه دارند. برای گفتن سلام، پرسیدن سؤال یا به اشتراک گذاشتن کار خود به آنجا بروید، مایلم از شما بشنوم. دیدن کارهای شما قلب من را خوشحال می کند، بنابراین اگر پروژه هایی از کلاس های من پست می کنید خوشحال می شوم اگر من را با #ericawhitingskillshare تگ کنید، حتماً من را دنبال کنید تا در مورد کلاس های جدید من بشنوید.

من نمی توانم منتظر بمانم تا ببینم چه چیزی ایجاد می کنید!

XO، اریکا

هنر اینستاگرام:

عکاسی اینستاگرام:

وب سایت:

دوره های این مدرس:

آموزش چگونه با اعتماد به نفس پرتره بکشیم

How to Draw Portraits with Confidence

درباره این کلاس آیا تا به حال شده که بخواهید پرتره بکشید اما فکر می کنید خیلی چالش برانگیز است؟ در این کلاس 36 دقیقه ای هنرمند پرتره بصری اریکا وایتینگ گو. ..


آموزش خود پرتره آبرنگ: اصول مبتدی

Watercolor Self Portraits: Beginner Basics

"مبانی آبرنگ و نکاتی را برای مخلوط کردن رنگ پوست برای ایجاد پرتره شخصی خود بیاموزید. این کلاس برای همه افراد از مبتدی تا متوسط ​​ارزشمند است. .."


آموزش چهره های اغراق آمیز را با سبک بکشید: یاد بگیرید و از تناسب ها سرپیچی کنید

Draw Exaggerated Faces With Style: Learn and Defy Proportions

خم شوید و از قوانین تناسب سرپیچی کنید و شخصیت های اغراق آمیز خود را بسازید. در این کلاس، نحوه ترسیم چهره های متناسب را یاد خواهید گرفت. سپس، شما. ..