Valeria Frustaci

تصویرگر

سلام، من والریا هستم.

من یک تصویرگر ایتالیایی هستم و در سال 2016 به شهر نیویورک نقل مکان کرده ام. من دوست دارم سفر کنم و آنچه را که می بینم ترسیم کنم: دفترچه طراحی من همیشه با من است. سگ کوچولوی من هم اولیویا!

من تقریباً 9 سال به عنوان تصویرگر و طراح گرافیک، به ویژه در صنایع انتشارات و لوازم التحریر کار کرده ام. برخی از مشتریان من عبارتند از: Mondadori، INK Publishing، RCS، Einaudi Edizioni EL، UncommonGoods و دیگران. در سال های 2013، 2014، 2018 و 2019 من برای سالانه تصویرگر ایتالیایی انتخاب شدم. من یک طراح همه کاره هستم، کار با او مثبت است و همیشه برای چالش بعدی آماده هستم. من به Adobe Illustrator، Photoshop، Procreate مسلط هستم.

من اخیراً یک علاقه جدید را کشف کرده ام: طراحی حروف دستی. به من نگاهی بیندازید: جایی است که من هر روز کار جدید را در آن پست می کنم. تصاویر و الگوهای من نیز به عنوان محصولات جالب در فروشگاه Society6 من موجود است! آنها را بررسی کنید و من را دنبال کنید: از حمایت شما بسیار خوشحالم <3

در طول همه‌گیری 2020، من یک پروژه خلاقانه به نام شروع کردم. من لیسانس معماری دارم و همیشه می خواستم کاری انجام دهم که مربوط به معماری/سفر باشد... وقتی دنیا به معنای واقعی کلمه متوقف شد و دیگر کسی نمی توانست سفر کند، تصمیم گرفتم شروع به ترسیم شهرها و مکان هایی کنم که برایم مهم بود یا دوست دارم زودتر از آن دیدن کنم یا بعداً با این نیت که در زمان سختی زندگی مردم را شاد کند. امیدوارم خوشتون بیاد!

و نکته آخر: برای اینکه اولین کسی باشید که می‌دانید چه زمانی مطالب جدید یا یک کلاس Skillshare جدید (یا برخی موارد رایگان!) پست می‌کنم، فراموش نکنید که مشترک من شوید.

از شما متشکرم و شما را در کلاس می بینم!

والریا

دوره های این مدرس:

آموزش تصویر سفر: ترسیم شهرها با Procreate.

TRAVEL ILLUSTRATION: drawing cities with Procreate.

« تصویر سفر: ترسیم شهرها و معماری‌ها با Procreate سلام! به کلاس جدید من خوش آمدید. نام من Valeria Frustaci است و من یک Illustrato ایتالیایی هستم. .."


آموزش Adobe Illustrator: کارت تبریک منحصر به فرد خود را ایجاد کنید

Learn Adobe Illustrator: Create your Unique Greeting Card

سلام! من والریا هستم و یک تصویرگر و طراح گرافیک هستم. این دوره اصول اولیه Adobe Illustrator را از طریق ایجاد G. .. به شما آموزش می دهد.