Greg Langstaff

استراتژیست رزومه خبره پسر سرگرم کننده.

سلام! من گرگ لانگستاف هستم، استراتژیست و مربی مصاحبه خبره که در Career Professionals of Canada ثبت نام کرده ام. من بیش از 10 سال را به عنوان یک استخدام‌کننده و مدیر استخدام گذرانده‌ام، و همچنین 5 سال گذشته را صرف کمک به افراد برای یافتن مشاغل عالی کرده‌ام. بعد، من می خواهم به شما کمک کنم!

من معتقدم که همه ما افراد عالی هستیم، و برخی از ما فقط به کمک کمی نیاز داریم تا در طول جستجوی شغل خود، چقدر عالی هستیم. اینجاست که وارد می شوم. دوره های من را بررسی کنید تا یاد بگیرید چگونه خود را به عنوان یک کاندید ایده آل برای کارفرمای هدف خود معرفی کنید :)

وقتی رزومه ای نمی نویسم، یا نمایه لینکدین شخصی را اصلاح نمی کنم، ممکن است مرا در حال تماشای بسکتبال (برو رپتورز!) پیدا کنید، یا با دوستانم یک برنامه کمدی ترتیب داده ام.

چیزهایی که باید بررسی کنید:

دوره های این مدرس:

آموزش چگونه مصاحبه های شغلی را شکست دهیم و شغل رویایی خود را بدست آوریم! به روز شده برای سال 2021

How to Crush Job Interviews and Land Your Dream Job! Updated for 2021

"اجازه دهید صادقانه باشد. مصاحبه استرس‌زا، اعصاب خردکن و فوق‌العاده ناخوشایند است. اما اگر می‌خواهیم شغلی پیدا کنیم و در حرفه‌مان پیشرفت کنیم، همه آن‌ها جز ناگزیر هستند. .."


آموزش چگونه شغل رویایی خود را از مبل خود بدست آورید: فرمول شبکه برنده آنلاین

How to Land Your Dream Job from Your Couch: The Winning Online Networking Formula

آیا از درخواست آنلاین برای مشاغل خسته شده اید و هرگز پاسخی دریافت نمی کنید؟ آیا دیده اید که افراد واجد شرایط کمتری به دلیل اینکه «افراد مناسب را می شناسند» شغل بهتری پیدا کنند؟ میکند. ..


آموزش نحوه نوشتن رزومه بازاریابی و نامه همراه (شامل الگوهای قابل دانلود)

How to Write a Marketing Resume and Cover Letter (downloadable templates included)

آیا شما یک متخصص خلاق و متخصص بازاریابی هستید که به دنبال چالش حرفه ای بعدی خود هستید؟ آیا با خود کاملاً مطمئن نیستید؟ ..


آموزش چگونه یک رزومه برنده بنویسیم و شغل رویایی خود را بدست آوریم (با مثال)

How to Write a Winning Resume and Land Your Dream Job (with examples)

"همه سزاوار جستجوی کار با اطمینان هستند. برای راهنمای گام به گام (با مثال های فراوان) برای ساختن یک رزومه نویس حرفه ای، گرگ لانگستاف، به رزومه نویس حرفه ای بپیوندید."