Thomas Pitilli

تصویرگر

اسم من توماس پیتیلی است و من یک تصویرگر و هنرمند کتاب های مصور ساکن بروکلین، نیویورک هستم.

من در حال حاضر هنرمند سریال در کمیک ماهانه Riverdale از Archie Comics و هنرمند در رمان گرافیکی آینده DC Comic، Gotham High هستم. من همچنین برای مشتریانی مانند نیویورک تایمز، پلی‌بوی، واشنگتن پست، وال استریت ژورنال، اسکولاستیک، ساینتیفیک امریکن و غیره تصاویر سرمقاله ایجاد می‌کنم.

علاوه بر کار مشتری، من یک استاد کمکی در دانشگاه ایالتی مونتکلر هستم که در آنجا کلاسی در کاریکاتور تدریس می کنم. من از Skillshare برای ارائه پلتفرمی که بتوانم دانش خود را در مورد کارتون و تصویرسازی با مخاطبان جهانی به اشتراک بگذارم سپاسگزارم.

در نهایت، من همچنین از ایجاد تصاویر برای چاپ و سایر کالاها در فروشگاه های خود و Society6 لذت می برم.

در صورت تمایل می توانید کارهای من را در اینجا بررسی کنید: از جدیدترین کارهای من و چیزهای پشت صحنه در اینستاگرام من مطلع شوید و اگر مایل به ارتباط هستید، می توانید با من در contact@ تماس بگیرید thomaspitilli.com

دوره های این مدرس:

آموزش یک پنل مانند یک حرفه ای بنویسید!

Compose A Panel Like A Pro!

"در این کلاس، من تمام تلاشم را می کنم تا پانل های مختلف کتاب های مصور را از طیف گسترده ای از هنرمندان کتاب های مصور (از جمله خودم) تجزیه کنم تا بتوانیم بهتر درک کنیم.


آموزش هنر طنز: مراحل مقدماتی

Comic Art: The Preliminary Steps

این کلاس قرار است بر روی تمام کارهای مقدماتی ضروری که برای ساخت یک کمیک انجام می شود تمرکز کند. • ما در مورد تعیین اندازه صفحه نهایی کمیک شما صحبت خواهیم کرد. ..