Nola

هی!

من نولا هستم، یک گیتاریست و نوازنده با 10 سال سابقه نوازندگی. زمانی که او را یک اعجوبه می نامیدند زیرا در اواخر نوجوانی بیش از 4 سال تجربه تدریس به دست آوردم. موسیقی بخش بزرگی از زندگی من است، چیزی در مورد روشی که موسیقی به من احساس می‌کند وجود دارد که با کلمات قابل توصیف نیست.

وقتی تدریس نمی‌کنم، از طرفداران پر و پا قرص کتاب و کریستال هستم. به دلیل قرنطینه، من دائماً چیزهای جدید را امتحان کرده ام و در این فرآیند، عاشق نقاشی و پخت و پز شده ام. به نظر می رسد که من سعی می کنم خودم را به عنوان این دختر همه کاره معرفی کنم، اما حقیقت این است که در نشستن و هیچ کاری مشکل دارم.

من همیشه مشتاق پاسخ دادن به همه سؤالات شما هستم، ، بنابراین لطفاً با استفاده از بحث‌های موجود در Skillshare در تماس باشید.

TTFN

نولا

دوره های این مدرس:

آموزش Guitar101: تئوری پایه موسیقی برای نوازندگان گیتار (کیت شروع عالی برای مبتدیان)

Guitar101: Basic music theory for guitar players (perfect starter kit for beginners)

"تئوری موسیقی می تواند سخت هضم شود. در این دوره، همه چیز به ساده ترین زبان، بدون اصطلاحات تخصصی توضیح داده می شود! به عنوان یک مبتدی، شما نمی خواهید ...."


آموزش گیتار 101: توصیه برای هر گیتاریست مبتدی! راهنمای ضروری برای مبتدیان.

Guitar 101: Advice For Every Beginner Guitarist! An Essential Guide For Beginners.

آموزش گیتار به خودتان و یادگیری آنلاین می تواند خسته کننده باشد. در این دوره، همه چیز به ساده ترین زبان، بدون اصطلاحات تخصصی توضیح داده خواهد شد! Th. ..


Guitar101: آموزش گام به گام گیتار برای مبتدیان مطلق

Guitar101: Step by step guitar lesson for absolute beginners

"این دوره برای مبتدیان طراحی شده است که به اندازه کافی یاد بگیرند اما نه بیش از حد. به عنوان یک مبتدی، نمی خواهید با اطلاعات زیادی که می توانید غرق شوید.