Elisav Bizau

از نزدیک شعبده باز، کاردیست، خالق

یو، اسم من بیز است و من عاشق جادو، کاردیستی و تنفس هستم. تنفس بهترین است، اینطور نیست؟

بیش از 11 سال است که برای تبدیل شدن به یک شعبده باز تمرین، بازی و مطالعه می کنم. من در پاریس، استکهلم، لندن، براتیسلاوا و مادرید نمایش ها و سخنرانی هایی داشته ام و ایده ها و خلاقیت هایم را با دیگر شعبده بازان و علاقه مندان به اشتراک گذاشته ام. من از 15 سالگی مطالب اصلی را منتشر کرده ام. با شرکت هایی از اروپا و ایالات متحده آمریکا (مانند PenguinMagic، VanishingInc، Theory11 و بیشتر) کار کرده ام.

از 365 طراحی در روز و 10000 آیه در یک ماه، تا 365 ساعت جادو، من عاشق ایجاد پروژه هایی هستم که محدودیت های خلاقیت و فداکاری من را آزمایش می کند. متولد بایا ماره، از 17 سالگی به دور اروپا سفر کرده ام و به جادوگران دیگر جادوی کارت را آموزش می دهم. من معتقدم که مردم در درون خود ظرفیت بی پایانی برای خلق کردن و عشق ورزی دارند و همه بدون اینکه بدانند در زندگی روزمره خود یک جادوگر هستند. اگر چیزی وجود دارد که من آن را دوست دارم، هدیه دادن به دیگران است.

شعار من این است، "تخیل بخور تا گرسنگی نکشی."

دوره های این مدرس:

آموزش ملزومات جادوی کارت: همانطور که من انجام می دهم انجام دهید

Card Magic Essentials: Do As I Do

سلام، در این دوره کوتاه مهارت اشتراک گذاری، ما یک ترفند کارت بسیار قدرتمند و ساده به نام "آنطور که من انجام می دهم" را یاد می گیریم. این اثر جادویی همراه با "T..


آموزش Sleight of Hand Bootcamp - Masterclass تغییر رنگ

Sleight of Hand Bootcamp - Color Changes Masterclass

" آیا شما یک شعبده باز کارت مبتدی هستید که به دنبال یادگیری چند تکنیک ساده دست هستید؟ یا شاید شما یک تمرین کننده باتجربه ترفندهای کارت هستید و دوست دارید این کار را انجام دهید. .."


آموزش ترفند جادویی کارت: کارت های بازی پویا را طراحی کنید

Card Magic Trick: Design Dynamic Playing Cards

"سلام، در این دوره کوتاه مهارت اشتراک گذاری، قصد داریم یک ترفند کارتی بسیار قدرتمند و ساده به نام "طراحی کارت های بازی پویا" را یاد بگیریم. در این افکت جادویی .."


آموزش Instant Cardistry II - هنر به هم زدن کارت های هنری

Instant Cardistry II - The Art of Artistic Card Shuffling

"آیا تا به حال خواسته اید یک دسته از ورق ها را به شیوه ای هنرمندانه به هم بزنید، ورق های بازی یا فن را مانند فیلم ها پرتاب کنید؟ خب، پس شما در جای مناسبی هستید که..."


آموزش Street Cardistry: دستکاری یک کارت بازی

Street Cardistry : Manipulating One Playing Card

"کاردیستری یا شکوفایی هنر دستکاری ورق های بازی به شیوه ای هنرمندانه است. شما می توانید کاردیستی را به عنوان رقصیدن با یک دسته از ورق های بازی در نظر بگیرید. من...."


Sleight of Hand Bootcamp - آموزش صفر تا قهرمان

Sleight of Hand Bootcamp - Zero to Hero Training

سلام. در این دوره ما جادوی Sleight of Hand را یاد می گیریم. ما قصد داریم تمام جنبه های زیرکی، از مبانی تا بنیاد را پوشش دهیم. ..


آموزش Cardistry: Three Packet Cuts (Hartistic Card Shuffing)

Cardistry: Three Packet Cuts (Artistic Card Shuffling)

"کاردیستری یا شکوفایی هنر دستکاری ورق های بازی به شیوه ای هنرمندانه است. شما می توانید کاردیستی را به عنوان رقصیدن با دسته ای از ورق های بازی در نظر بگیرید. من. .."


آموزش هنر کف دستی: جادوی کارت دست را یاد بگیرید

The Art of Palming: Learn Sleight of Hand Card Magic

"کف دست سرگرم کننده است! آنها به شما این امکان را می دهند که به طور مخفیانه یک کارت را بدون اینکه تماشاگر بداند از روی عرشه کارت بردارید. با یک کارت در کف دست خود می توانید به موفقیت دست پیدا کنید..."


آموزش Sleight of Hand Card Magic برای همه

Sleight of Hand Card Magic For Everyone

" درباره دوره می خواهید اینقدر از تلفن خود استفاده نکنید؟ آیا هنگام تماشای فیلم با دستان خود کاری دارید؟ یا شاید شما به این فکر می کنید که فقط یک را بردارید. .."


آموزش شگفتی جادویی: یاد بگیرید چگونه با توپ های اسفنجی جادو کنید

The Magical Wonder: Learn How to Perform Magic with Sponge Balls

"سلام! به کلاس Skillshare من در مورد نحوه اجرای جادو با توپ های اسفنجی خوش آمدید. در این دوره به شما 6 روش برای تولید یک توپ اسفنجی از هوای رقیق، 4 واتی را آموزش می دهم."


آموزش کارت های بازی تغییر رنگ: جادوی کارت در دستان شما

Color Changing Playing Cards: Card Magic In Your Hands

"تغییر رنگ تکنیک های دستی است که به شما امکان می دهد به صورت بصری و جادویی یک کارت بازی را در مقابل تماشاگر تغییر دهید. با این تکنیک ها ...."


آموزش کاردیستری: برش های یک دست مبتدی (برهم زدن کارت های بازی)

Cardistry: Beginner One Handed Cuts (Playing Card Shuffling)

کاردیستری یا شکوفایی هنر دستکاری ورق‌های بازی به شیوه‌ای هنرمندانه است. می‌توانید کاردیستی را مانند رقصیدن با دسته‌ای از ورق‌های بازی در نظر بگیرید. من. ..


آموزش کاردیستری فوری: هنر به هم زدن کارت های هنری

Instant Cardistry: The Art of Artistic Card Shuffling

"آیا تا به حال خواسته اید یک دسته از ورق ها را به شیوه ای هنرمندانه برش دهید، ورق های بازی را به روشی زیبا پرتاب کنید، اساساً کارهایی را با کارت های بازی انجام دهید که شبیه ..."