Emelie Nilefrost

طراح و تصویرگر الگوی سطح

من Emelie Nilefrost هستم - مادر، مهندس کامپیوتر و کارآفرین خلاق مستقر در گوتنبرگ، سوئد.

سفر خلاقانه من در سال 2020 آغاز شد، زمانی که احساس می کردم در استرس غرق شده بودم. من شروع به کشیدن بر روی iPad خود کردم - به این امید که به من کمک کند آرام شوم و من را به دنیای جدیدی برد!

در سال 2022، تصمیم گرفتم مسیر زندگی خود را برای آزادی (و خلاقیت) بیشتر تغییر دهم! بیشتر از همه، من می‌خواهم بتوانم به دخترانم ابا و کلارا هر آنچه را که نیاز دارند بدهم. یک الگو باشید و به آنها نشان دهم که می‌توانید راه خود را پیدا کنید. برای تغییر زندگی و رسیدن به رویاهایتان هرگز دیر نیست!

خلاقیت‌های من بازیگوش و پر رنگ هستند - من به خصوص عاشق ایجاد طرح‌هایی برای کودکان هستم :) من مجوز الگوهای سطحی خود را در سراسر جهان دارم و تصاویر عجیب و غریبی برای کتاب‌های کودکان ایجاد می‌کنم. شما می توانید کارهای من را در کتاب های کودکان، به عنوان پارچه، کاغذ دیواری و پوستر پیدا کنید. من همچنین هر آنچه در مورد زندگی خلاقانه می دانم به دیگران آموزش می دهم.

امیدوارم داستان من بتواند الهام بخش شما برای زندگی رویایی باشد!

در صورت تمایل با من در ارتباط باشید :) اگر به وب سایت من بروید، می توانید چند امتیاز رایگان دریافت کنید و برای من ثبت نام کنید تا یک خوش آمدگویی واقعی دریافت کنید. اگر می‌خواهید عمیق‌تر به سفر من و نحوه ایجاد کسب‌وکارم بپردازید، ایمیل بزنید :)

از حضور شما متشکرم! High Five از Emelie :)

---

دوره های این مدرس:

آموزش طراحی الگوی سطحی: یک الگوی تکرارپذیر و قابل ویرایش در Procreate ایجاد کنید

Surface Pattern Design: Create a Repeatable & Editable Pattern in Procreate

سلام! به این کلاس خوش آمدید :) آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چگونه یک الگوی تکرارپذیر و قابل ویرایش در Procreate ایجاد کنید؟ پس این کلاس برای شماست! وقتی اول میزنم ..


آموزش تصویر: ایجاد صحنه ها و اتاق ها با استفاده از شکل های ساده در Procreate

Illustration: Create Scenes & Rooms Using Simple Shapes in Procreate

سلام! به این کلاس خوش آمدید :) در طول این کلاس یاد می گیرید که چگونه در Procreate صحنه ها و اتاق های باحال و بازی بسازید. من شما را از طریق wh من راهنمایی خواهم کرد. ..