Jacquie Gouveia

نقاش منظره انتزاعی

پس از درخواست‌های فراوان، نقاش Jacquie Gouveia، سرانجام یک فیلمبردار استخدام کرد و اولین آموزش نقاشی خود را در سال 2016 ایجاد کرد. او بیش از 100 ویدیو را از طریق Etsy فروخته است و بازخورد بسیار خوبی از دانش‌آموزانش دریافت کرده است. او دوست دارد همه چیزهایی را که در مورد نقاشی آموخته به اشتراک بگذارد و تلاش می کند تا این روند را سرگرم کننده و آرامش بخش نگه دارد.

نقاشی‌های Jacquie Gouveia در سراسر ایالات متحده، کانادا و اروپا جمع‌آوری شده‌اند. او هم از طریق گالری‌های آجر و ملات و هم از طریق گالری‌های آنلاین مانند Saatchi Art می‌فروشد. از طریق قراردادهای مختلف مجوز، چاپ نقاشی‌های او در Pottery Barn، Neiman Marcus، TJMaxx و Shopcandelabra موجود است.


در سال 2016 از او برای عضویت در هنر در سفارت‌ها دعوت شد و تابلویی را در اقامتگاه کریستین الدر، سفیر ایالات متحده در مونروویا، لیبریا به نمایش گذاشت. در سال 2012 توسط تحریریه مجله نیویورک، Art Business News، او به عنوان یکی از 50 هنرمند برتر در حال ظهور انتخاب شد. Art Business News پر درخواست ترین مجله صنعت هنر است و از سال 1977 رهبر اخبار صنعت هنر بوده است. در سال 2013 او یک هنرمند برجسته در فروشگاه خرده فروشی West Elm بود که آثارش در کاتالوگ آنها و در وب سایت آنها نشان داده شد. همچنین، در سال 2013 از او دعوت شد تا آثار خود را در بازار سطح بالا، 1stdibs، در مرکز طراحی نیویورک در شهر نیویورک به نمایش بگذارد. او اولین هنرمند غیر نیویورکی بود که برای فروش نقاشی هایش از طریق این مکان دعوت شد.

هنر من در House of Cards فصل 6!

خیلی هیجان‌زده هستم که از یک قطعه از هنرم در سریال House of Cards Netflix استفاده شود!

چه کسی چاپ های من را حمل می کند؟

نقاشی‌ها و چاپ‌هایم را از طریق سایت‌های مختلف از جمله می‌فروشم. در طول سال‌ها کار من به خریداران در ایالات متحده، کانادا و اروپا فروخته شد و آثار من از طریق Pottery Barn، Neiman Marcus و TJMaxx فروخته شد! مانند نقاشی‌هایی که در کلاس‌هایم خلق می‌کنم، ترکیباتم را ساده نگه می‌دارم و روی رنگ‌های عالی تمرکز می‌کنم. این باعث می شود قطعاتی که بسیار قابل فروش هستند و کار با آنها برای طراحان داخلی آسان است.


در ادامه تصاویری از طراحان داخلی وجود دارد که از هنر من در پروژه‌های خود استفاده کرده‌اند.

محیط داخلی سیتا مونتگومری

طراحی استفانی کراوس

Studio McGee

مکان های داخلی ملانی ترنر

استودیو استیل استریت

دوره های این مدرس:

آموزش نقاشی یک منظره انتزاعی با اکریلیک

Learn to Paint an Abstract Landscape Painting with Acrylics

در این نقاشی ۴۸ دقیقه‌ای هنرمند ویدئویی Jacquie Gouveia به دانش‌آموزان آموزش می‌دهد که چگونه یک نقاشی منظره انتزاعی را از ابتدا تا انتها بکشند. ژاکی خواهد شد. ..