Bianca Haeck

طراحی بر روی الهام!

من از زمانی که در کودکی یاد گرفتم چگونه مداد رنگی را به کار ببرم، هنرمند بودم. جذابیتی که دنیایی از رنگ، شکل و ایده می توانست به ارمغان آورد پایانی نداشت! من سعی می کنم در زمان حال نیز چنین شور و شوقی را در تدریس خود داشته باشم. من دوست دارم خودم را یک هنرمند چند کاره بدانم، زیرا در چندین رسانه مختلف کار می کنم. من به جای "استعداد" می گویم "کارکردی"، زیرا فکر می کنم کمی خودپسند است که فکر کنم به تنهایی می توانم بگویم استعداد دارم یا نه :) من عاشق تجربه کردن و یادگیری چیزهای جدید همیشه هستم! دنیای هنر هرگز در تکنیک ها و رسانه ها تنظیم نمی شود، بنابراین یادگیری هرگز متوقف نمی شود! لطفاً در یک سفر سرگرم کننده به گوشه های مختلف دنیای هنر به من بپیوندید و بیایید با هم یاد بگیریم! :)

دوره های این مدرس:

آموزش نقاشی منفی با شستشوی جوهر

Negative Painting with Ink Washes

"در این کلاس دانش آموزان یاد می گیرند که چگونه از نقاشی منفی یا نقاشی اطراف اشیا برای ایجاد یک صحنه جنگلی در شستشوی جوهر استفاده کنند. این یک تکنیک ساده است. ..."


آموزش پین مینا - یک فرآیند کامل گام به گام!

Enamel Pin Tutorial - A Full Step-by-Step Process!

"در این ویدئو، من هنر پین‌سازی را ابهام زدایی می‌کنم! گام به گام، از طراحی، فرآیند ساخت، کارت‌های پشتیبان را دنبال کنید و یاد بگیرید که چگونه شما را بسازید..."