Jekaterina Kotelnikova

هنرمند و مدرس زبان

سلام! من کیت هستم و یک هنرمند و یک تصویرگر هستم (و مادر یک کودک فوق العاده 5 ساله). من در Jelgava، لتونی زندگی و کار می کنم.

وقتی خیلی جوان بودم به مدرسه هنر رفتم اما آن را تمام نکردم زیرا از اینکه همه به من می‌گفتند «راه درست» برای انجام کارها چیست، واقعاً خسته شدم. من معتقدم در هنر درست و غلط وجود ندارد :)

بعد از اینکه با سلامتی خود دچار مشکل شدم به طراحی و سپس نقاشی برگشتم. درست بعد از اینکه دخترم را به دنیا آوردم، بیش از یک سال و نیم به صورت 24 ساعته درد داشتم که در نهایت تشخیص فیبرومیالژیا در من داده شد (برای کسانی از شما که به اندازه کافی خوش شانس هستید که نمی دانید چیست، این یک بیماری است که باعث می شود اعصاب شما رنگی را منتقل می کند که وجود ندارد).

من کانال هنری YouTube خود، Patreon، مدرسه کوچک هنری آنلاینم MyPastelSchool.com را اجرا می‌کنم و کلاس‌های زبان هنری را اینجا در Skillshare ایجاد می‌کنم.

دوره های این مدرس:

آموزش طراحی حیوانات در پاستل های نرم با کیت آمدئو | پروانه

Sketching Animals in Soft Pastels with Kate Amedeo | Butterfly

"سلام! من Kate Amedeo هستم. من یک هنرمند و یک تصویرگر هستم و در این کلاس به شما نشان خواهم داد که چگونه پرتره های نقاشی از حیوانات را ترسیم کنید. ما نقاشی می سازیم. ..."


آموزش آبرنگ برای مبتدیان: قطره آب

Watercolors for Beginners: Water Drop

در این کلاس به شما یاد می دهم که چگونه یک قطره آب واقعی را با آبرنگ و گواش طراحی و نقاشی کنید. ما از تکنیک لعاب و فقط استفاده خواهیم کرد. ..


آموزش طراحی شهری با پاستیل های نرم

Urban sketching with soft pastels

"یاد بگیرید با پاستل های نرم طراحی کنید! در این کلاس، من به شما نشان خواهم داد که چگونه به راحتی یک جزئیات شهری را با پاستل های نرم ترسیم کنید. نگاهی به پرسپکتیو و. .."


پاستیل نرم برای مبتدیان | آموزش و تکنیک های طراحی آسان

Soft Pastels for Beginners | Easy Drawing Tutorials & Techniques

"در این کلاس، من تکنیک های اساسی را به شما نشان می دهم و همه چیز را در مورد موادی که برای شروع کار با پاستیل های نرم نیاز دارید به شما می گویم.


آموزش روسی برای مبتدیان جدی | درس 2 - اسم

Russian for Serious Beginners | Lesson 2 - Nouns

"در این کلاس،  درباره اسم ها در زبان روسی یاد می گیرید. ما به نحوه توصیف اسم ها، موارد، جنسیت ها و نحوه تشکیل جمع نگاه خواهیم کرد.


آموزش بیسکویت و کلوچه آبرنگ | تصاویر غذاهای خوشمزه

Watercolor Biscuits & Cookies | Delicious Food Illustrations

" سلام! نام من کیت است، من یک هنرمند و یک تصویرگر هستم و عاشق آبرنگ هستم. در این کلاس با طراحی و رنگ آمیزی بیسکویت زیبا آشنا می شوید. .."


آموزش تکنیک های آسان آبرنگ برای مبتدیان

Easy Watercolor Techniques for Beginners

سلام! من کیت هستم و در این کلاس تکنیک های آسان در آبرنگ را به شما نشان خواهم داد. شما با قلم موها و علامت گذاری های مختلف آشنا خواهید شد و سپس من با آن آشنا می شوم. ..


آموزش مقدمه ای بر مداد رنگی: تکنیک های مداد رنگی

Intro to colored pencils: Watercolor pencil techniques

"یاد بگیرید چگونه با استفاده از مداد رنگی محلول در آب در هنر خود نقاشی کنید تا جلوه های خیره کننده داشته باشید. در این کلاس، تکنیک های مختلف مداد محلول در آب را نشان خواهم داد. ..."


آموزش روسی برای مبتدیان جدی | درس 1 - الفبا و تلفظ

Russian for Serious Beginners | Lesson 1 - The Alphabet & Pronunciation

"در این کلاس، الفبای روسی را یاد خواهید گرفت و مهمتر از همه، تمرینات زیادی انجام خواهید داد و صداها را مانند یک روسی واقعی تلفظ خواهید کرد! یک را خواهیم گرفت. .."


آموزش آبرنگ برای مبتدیان: فلفل دلمه ای

Watercolor for Beginners: Bell Pepper

" در این کلاس به شما یاد می دهم که چگونه یک تصویر زیبا از فلفل دلمه ای را با آبرنگ و گواش نقاشی کنید. ما از تکنیک لعاب دادن استفاده خواهیم کرد. .."


آموزش امواج دریا در پاستیل های نرم | پاستیل های نرم برای مبتدیان

Sea waves in soft pastels | Soft pastels for beginners

در این کلاس ما یک منظره دریایی زیبا را با پاستیل های ملایم نقاشی خواهیم کرد. هدف من از ایجاد این مینی کورس این بود که شما را با سطح سنباده کاری شده و شوو آشنا کنم. ..


آموزش نحوه کشیدن درختان با پاستل های نرم

How to draw trees with soft pastels

ترسیم درختان با پاستیل های نرم را بیاموزید. در این کلاس، دو طرح از یک درخت را ترسیم می کنیم، یک تقویت کننده طرح سریع؛ یک طرح با جزئیات بیشتر. دانلود کنید. .."


آموزش چگونه با پاستیل های نرم آب بکشیم

How to draw water with soft pastels

این کلاس همه چیز در مورد کشیدن آب با پاستل های نرم است! اگر مبتدی هستید یا تجربه ای در طراحی دارید، این کلاس فقط برای شماست. پاستیل های نرم است. ..


آموزش زبان روسی برای مبتدیان: الفبا و تلفظ

Russian Language for Beginners: Alphabet and Pronunciation

"آیا قصد سفر به روسیه را دارید یا شاید یک دوست یا یکی از اعضای خانواده روسی زبان دارید؟ یا شاید بخواهید زبان روسی را فقط به این دلیل که عاشق آن هستید یاد بگیرید."


آموزش طراحی حیوانات در پاستل های نرم با کیت آمدئو | کوکو

Sketching Animals in Soft Pastels with Kate Amedeo | Coco

"سلام! من Kate Amedeo هستم. من یک هنرمند و یک تصویرگر هستم و در این کلاس به شما نشان خواهم داد که چگونه پرتره های نقاشی از حیوانات را ترسیم کنید. ما نقاشی ایجاد خواهیم کرد."


آموزش مخلوط آبرنگ درخشان: دیگر گلی وجود ندارد

Luminous Watercolor Mixing: No more mud

به کلاس ترکیب رنگ آبرنگ های درخشان خوش آمدید. من Kate Amedeo هستم و در این کلاس چرخه رنگی منحصر به فرد خود را ایجاد می کنیم و یاد می گیریم که چگونه به طور مداوم m. ..


آموزش چگونه پرها را بکشیم

How to draw feathers

این کلاس همه چیز در مورد طراحی پر است! اگر مبتدی هستید یا تجربه ای در طراحی دارید، این کلاس فقط برای شماست. گرافیت ممکن است مانند یک بور به نظر برسد. ..


آموزش کارت های کریسمس در پاستیل های نرم

Christmas cards in soft pastels

آیا برای کریسمس آماده هستید؟ یا شاید هنوز به دنبال آن حال و هوای کریسمس و هدیه دست ساز هستید؟ پس این کلاس فقط برای شماست! ترسیم خواهیم شد. ..