Kent Newbold

سلام، من کنت نیوبولد هستم. من در صنعت چاپ از دبیرستان شروع کردم. وقتی صنعت چاپ دیجیتال شد، من هم با آن همراه شدم. من از اوایل دهه 1990 با فتوشاپ کار کردم و چند سال پس از آن Illustrator و InDesign کار کردند.

چند سال پیش یکی از دوستانم در حال تدریس یک دوره آموزشی در فتوشاپ بود. چندین دانش آموز از او می خواستند که به آنها یاد دهد که چگونه کتابچه های دیجیتال را انجام دهند. او علاقه‌ای به تدریس آن نوع دوره فتوشاپ نداشت، زیرا کلاس‌هایش بر روی ویرایش عکس متمرکز بود، نه ایجاد هنر از ابتدا با استفاده از فتوشاپ، بنابراین تصمیم گرفتم بتوانم کتاب‌خوانی دیجیتالی را تدریس کنم.

من یک وب سایت به نام Learndigitalscrapbooking.com راه اندازی کردم. من در سال 2012 چند کتاب الکترونیکی نوشتم، اما به زودی متوجه شدم که به‌روزرسانی‌های نرم‌افزار به قدری مکرر می‌آیند که آن کتاب‌های الکترونیکی به سرعت قدیمی می‌شوند. در سال 2020 یک کانال YouTube را راه اندازی کردم، یاد بگیرید دیجیتال Scrapbooking، و شروع به ساخت آموزش های ویدیویی برای YouTube کردم.

من یک عکاس مشتاق هستم که از عکس گرفتن از مناظر، مناظر شهری و حیات وحش لذت می برم. شغل رویایی من گذراندن وقتم در فضای باز و عکاسی است. روزی، وقتی از دنیای شرکت بازنشسته شوم، امیدوارم بتوانم آن رویا را محقق کنم.

من مدرک IT/ارتباطات بصری دارم و از دوران دبیرستان در رشته های مختلف در کلاس شرکت کرده ام. من همیشه می خواستم یاد بگیرم که چگونه طراحی و بنویسم، اما به نظر می رسید همیشه بیشتر روی عکاسی و فتوشاپ تمرکز می کردم. Skillshare اکنون به عنوان یک دانش آموز و معلم به پلتفرم من می رود.

من متاهل و دارای سه فرزند بالغ، متاهل و 4 نوه هستم.

دوره های این مدرس:

آموزش Scrapbooking دیجیتال با عناصر فتوشاپ

Digital Scrapbooking With Photoshop Elements

"من در این کلاس با استفاده از Photoshop Elements 2020 3 صفحه اسکرپ بوک مختلف ایجاد خواهیم کرد. با استفاده از الگوها، گرادیان ها و عکس ها پس زمینه ایجاد خواهیم کرد. ما..."


آموزش ایجاد و استفاده از گرادیان در عناصر فتوشاپ

Creating and Using Gradients in Photoshop Elements

در این کلاس یاد می گیرید که چگونه از گرادیان ها برای تقویت هنر خود استفاده کنید. ابزار گرادینت ابزار بسیار خوبی است و شما می توانید از این طریق گرادینت ایجاد کرده و استفاده کنید، اما i. ..


آموزش یک چاپ قدیمی با عناصر فتوشاپ ایجاد کنید

Create a Legacy Print With Photoshop Elements

با ایجاد یک چاپ کلاژ با استفاده از عکس هایی از زندگی عزیزتان به عزیزان خود احترام بگذارید و به یاد بیاورید. من اینها را "چاپ های میراث" می نامم. همانطور که ما w. ..