R.C. Waldun

Writer/YouTuber

نام من R. C. Waldun است اما فقط مرا رابین صدا کنید.

من یک یوتیوب، نویسنده، سرگردان تمام وقت هستم و عاشق خواندن و به اشتراک گذاشتن چیزهایی هستم که از سفر تحصیلی ام در علوم انسانی آموخته ام.

این پروژه زمانی شروع شد که من دوره های مهندسی خود را برای مطالعه ادبیات انگلیسی رها کردم. در طی آن من نسبت به روش‌های تدریس تاریخ، فلسفه و ادبیات در دانشگاه‌ها و مدارس تردید داشتم. این شک و تردید مرا بر آن داشت تا تحقیقات مستقلی انجام دهم و در طول 5 سال گذشته، آنچه را که کشف کرده‌ام در YouTube به اشتراک گذاشتم تا دانش‌آموزان دیگر را در موقعیت خود تشویق کنم.

ایده راه‌اندازی یک حساب کاربری Skillshare پس از تبادل نظر با دانشجویی که پایان‌نامه کارشناسی ارشد خود را درباره میشل فوکو انجام می‌داد، به وجود آمد. او از فقدان جهت شکایت کرد، بنابراین من بینش هایی در مورد انجام تحقیقات آکادمیک ارائه دادم. یک سال بعد، یک یادداشت تشکر در صندوق پستی من آمد و او به من گفت که به عنوان دانش آموز برتر کلاس خود فارغ التحصیل شده است.

این تبادل اهمیت داشتن یک درک بنیادی قوی از مبانی تحقیق را به‌ویژه برای رشته‌هایی که شناسایی آنها دشوار است (علوم انسانی) نشان داد. و اکنون، متعهد هستم آنچه را که آموخته‌ام در کلاس‌ها جمع‌آوری کنم تا دانش‌آموزان آینده را با مهارت‌های پژوهشی کافی و نگرش سالم‌تر در هنگام پرداختن به رشته‌های علوم انسانی مجهز کنم.

دوره های این مدرس:

آموزش زندگی خود را تخیلی کنید: چگونه دفتر خاطرات یک نویسنده را نگه داریم

Fictionalize Your Life: How To Keep A Writer's Diary

"از نوامبر 2020، من متعهد شدم که یادداشت های روزانه یک نویسنده را نگه دارم. این کار با طرح های روزانه رویدادهای کوچک در طول روز من شروع شد، اما در نهایت،..."


آموزش بازگشت به اصول اولیه: خواندن هوشمند را به زندگی خود بیاورید

Back To The Basics: Bringing Intelligent Reading Into Your Life

"این کلاس به شما نکات بسیار کاربردی در مورد چگونگی وارد کردن ادبیات و فلسفه بیشتر به زندگی خود می دهد. و ما به همه چیز از نحوه انتخاب ... می پردازیم."