Ruslan Bokov

توسعه دهنده Front-end، ویرایش ویدئو و صدا

سلام،

ما یک تیم سه نفره هستیم. تخصص های ما عبارتند از: شبکه های کامپیوتری، API، توسعه موبایل، روباتیک، Adobe، کسب و کار و کارآفرینی.

دیمیتری یک مهندس شبکه توسعه دهنده .Net است. او هفت سال برای اینتل به عنوان توسعه دهنده دات نت کار کرده است. اکنون او برای Syntra کار می‌کند و مسئول ایجاد و به‌روزرسانی APIها است.

روسلان یک ویرایشگر ویدئو و صدا، مهندس نرم افزار و توسعه دهنده فرانت اند است. او برای NIKO به عنوان یک توسعه دهنده نرم افزار جاسازی شده کار کرده است.

امیلی یک مدیر صلاحیت راه اندازی است. او عمدتاً بر کمک به افرادی با مفاهیم عالی اما فاقد پشتیبانی مناسب تمرکز دارد.

اما ما با تعدادی از افراد جالب نیز کار می کنیم که در زمینه های مختلف مانند: کارآفرینی، امور مالی و سرمایه گذاری، تجزیه و تحلیل کسب و کار و فناوری اطلاعات متخصص هستند.

این افراد مشتاق هستند تا دانش خود را با کمک ما به اشتراک بگذارند، بنابراین در آینده نه تنها در مورد توسعه، رباتیک و فناوری اطلاعات، بلکه در مورد موضوعات ذکر شده نیز دوره هایی را برای شما ارائه خواهیم داد.

اولین مورد را می‌توانید از قبل آنلاین پیدا کنید: «از ایده تا یک مفهوم تجاری (2020)»

دوره های این مدرس:

آموزش REST API در asp.net قسمت اول (سمت سرور)

REST API in asp.net Part ONE (Server side)

"سلام بچه ها! و به بخش اول راهنمای کامل ما در مورد RESTful API در ASP خوش آمدید. NET Core. ما از Visual Studio 2019 برای ساخت این دوره استفاده کردیم و همه چیز را آزمایش کردیم. .."