Kyle Cernicky

مدیر هنری | طراح حرکت | معلم

من یک مدیر هنری هستم که در یک آژانس تبلیغاتی دیجیتال در نیویورک کار می کنم. من همچنین در حال تدریس در Skillshare هستم زیرا می‌خواهم دانشی را که در طول دوران حرفه‌ای و دانشگاهی‌ام آموخته‌ام به دیگرانی که تمایل و اشتیاق به یادگیری دارند، منتقل کنم.

قبل از کار در یک آژانس، به عنوان طراح دیجیتال برای یک برند مد لوکس، همچنین در نیویورک، در داخل خانه کار می کردم. قبل از آن، من در یک آژانس تبلیغاتی در لس آنجلس کار می کردم که در زمینه طراحی حرکت، تریلرهای تلویزیونی فیلم و طراحی چاپ هنری کلیدی تخصص داشت. من از دانشگاه ایالتی پن (WE ARE) با مدرک لیسانس در طراحی و تحصیلات جزئی در تاریخ هنر فارغ التحصیل شدم.

در وقت آزادم، از داوطلب شدن در پناهگاه های حیوانات لذت می برم - پیاده روی و پرورش سگ، گذراندن وقت با دوستان، و کاوش در نیویورک و فراتر از آن (همه اینها از بررسی اینستاگرام من مشخص است).

در صورت داشتن هرگونه سوال در مورد کلاس یا موارد دیگر با من تماس بگیرید! اگر می‌خواهید از آنچه من روی آن کار می‌کنم به‌روز باشید - به وب‌سایت شخصی من در kylexelizabeth.com (که دائماً در حال ساخت است) مراجعه کنید.

یادگیری مبارک!

دوره های این مدرس:

آموزش مبانی انیمیشن فریم به فریم

Frame by Frame Animation Basics

نحوه ایجاد انیمیشن های cel را بیاموزید و از این مهارت برای بهبود تصاویر ثابت یا فیلم های متحرک استفاده کنید. انیمیشن Cel یک مهارت ساده و بسیار متنوع است. ..