Atama Studio

دوره آموزش آبرنگ برای POD

استودیوی آتاما یک استودیوی تصویرسازی مستقل است که به مردم کمک می‌کند تا با برندها و داستان‌های خود از طریق طراحی تصویر ارتباط برقرار کنند.

ما از سال 2006 برای پروژه های مختلف در داستان کتاب، مجله محتوا، جلد کمیک و کتاب کودکان مانند Fable Aesop، Suara Sunyi Satwa، Legends of the Legends، Vandaria Saga: Ratu Seribu Tahun، Harta Vaeran و Zeitnot کار کرده ایم.

Atama به یک استودیوی ثابت تصویرسازی تمام وقت تبدیل شده است که با مشتریان برجسته در پروژه‌های سرگرمی، ناشر و تبلیغاتی عمده کار می‌کند. بلو آرت، بنیاد Ehipassiko، Elex Media Komputindo، Gamezine، Gramedia Pustaka Utama، Shogun Life، Winter Blush Frozen ماست و مجله بازی Zigma.

و اکنون، ما تصمیم گرفتیم دانش خود را در مورد رنگ آبرنگ و محصولات درخواستی از طریق دوره به اشتراک بگذاریم. اشتراک گذاری مراقبت است!

دوره های این مدرس:

آموزش نقاشی ساده و ناز گربه

Simple and Cute Cat Drawing

«با نحوه کشیدن این گربه‌های بامزه با جوهر و آبرنگ آشنا شوید این دوره به عنوان راهنمایی برای ایجاد گربه کارتونی زیبا طراحی شده است. این برای مبتدیان و دوستانه است. .."


آموزش تصویر دودل سرگرم کننده ساده در چند دقیقه

Simple Fun Doodle Illustration in Minutes

"به Simple Fun Doodle Illustration در کلاس Minutes خوش آمدید! آیا تا به حال از شما الهام گرفته شده است که نقاشی های زیبا و سرگرم کننده را در هر مجله یا کتاب درسی روزانه ایجاد کنید. .."


آموزش چگونه گل خود را به راحتی با آبرنگ رنگ کنید

How to Paint Your Flower Easily with Watercolor

"راه سریع ایجاد الگوی گیاه شناسی با رنگ آبرنگ را با استفاده از کتابخانه شخصی خود بیاموزید این دوره به عنوان راهنمای ایجاد بوتای زیبا برای شما طراحی شده است. .."


آموزش حیوانات بازیگوش آسان را بکشید

Draw Easy Playful Animals

بیایید این حیوانات بامزه را با جوهر و آبرنگ بکشیم این دوره راهنمای شما برای ایجاد تصاویر زیبا از حیوانات است. خرگوش، گربه، سگ، پاندا، شیر و مو. .."