Carl Honore

صدای جنبش آهسته

سلام، من کارل اونوره هستم، صدای جنبش آهسته. سخنرانی TED من در مورد مزایای کاهش سرعت بیش از 3 میلیون بار مشاهده شده است.

پس از کار با کودکان خیابانی در برزیل، اروپا و آمریکای جنوبی را برای نشریات Economist، Observer، Miami Herald، Houston Chronicle، Time، National Post و سایر نشریات پوشش دادم.

اولین کتاب من، در ستایش آهسته، اجبار ما را برای عجله بررسی می‌کند و روند جهانی به سمت ترمز کردن را شرح می‌دهد. فایننشال تایمز گفت که "برای جنبش آهسته همان چیزی است که سرمایه برای کمونیسم است."

کتاب دوم من، تحت فشار، خوب، بد و زشت فرزندپروری مدرن را بررسی می کند - و طرحی برای تغییر ارائه می دهد. تایم از آن به عنوان «انجیل جنبش فرزندپروری آهسته» استقبال کرد.

سومین کتاب من، رفع آهسته، چگونگی مقابله با مشکلات پیچیده را در هر زمینه‌ای از زندگی، از سلامت و روابط گرفته تا تجارت و سیاست، بررسی می‌کند، بدون اینکه درگیر راه‌حل‌های کوتاه‌مدت باشیم.

آخرین کتاب من، Bolder: How To Age Better and Feel Better about Aging، مجموعه صنعتی ageist را به تصویر می کشد . دومین سخنرانی من در TED نام دارد که چرا باید پیری را به عنوان یک ماجراجویی در آغوش بگیریم.

کتاب‌های من که به بیش از 35 زبان ترجمه شده‌اند، در فهرست پرفروش‌ترین‌ها در بسیاری از کشورها قرار گرفته‌اند. In Praise of Slow در کتاب هفته رادیو بی بی سی 4 به صورت سریالی پخش شد و انتخاب افتتاحیه باشگاه کتاب هافینگتون پست بود. همچنین در یک کمدی تلویزیونی بریتانیایی، نسخه آرژانتینی Big Brother و تبلیغات تلویزیونی تبلت موتورولا به نمایش درآمد. Under Pressure در فهرست نهایی جایزه Writers Trust، جایزه برتر برای ادبیات غیرداستانی در کانادا قرار گرفت.

در مربی آهسته، یک سری رادیو بی‌بی‌سی 4، من به افراد ناامید و برنامه‌ریزی شده کمک کردم سرعتشان را کاهش دهند. من همچنین یک برنامه تلویزیونی به نام Frantic Family Rescue در ABC 1 استرالیا ارائه کردم. پادکست من انقلاب آهسته نام دارد.

علاوه بر نوشتن، پخش و تحقیق در مورد مزایای کاهش سرعت، من برای ارائه سخنرانی‌ها و کارگاه‌های آموزشی (البته به آرامی) به سراسر جهان سفر می‌کنم.

باور کنید وقتی می گویم می دانم کم کردن سرعت چقدر می تواند سخت باشد. در حین تحقیق در ستایش آهسته، با یک بلیط سرعت سیلی سیلی خوردم....

آنچه رسانه های جهان در مورد من می گویند:

"سخنگوی مورد تقاضا در مورد کندی." (وال استریت ژورنال)

«گورو جهانی در جنبش آهسته» (The Globe and Mail)

"پدرخوانده غیررسمی یک تغییر فرهنگی رو به رشد به سمت کاهش سرعت." (هافینگتون پست)
"پدرخوانده جنبش آهسته." (ABC News)

"بی‌تردید بشارت‌دهنده پیشرو در جهان برای آنچه که به عنوان جنبش آهسته شناخته شده است." (رادیو CBC، نسخه یکشنبه)

"...سخنگوی بین المللی برای مفهوم اوقات فراغت." ( نیوزویک )

"یک شعبده باز کلامی، مفاهیمی را که هیچ ایده جدیدی برای به تصویر کشیدن آن پیچیده نیست." (The Sydney Morning Herald)

دوره های این مدرس:

آموزش چگونه با کاهش سرعت روابط عمیق تر ایجاد کنیم

How to Build Deeper Relationships by Slowing Down

"آیا احساس می کنید به جای زندگی کردن در زندگی عجله دارید؟ آیا از روابط خود چیزهای بیشتری می خواهید؟ اگر چنین است، به جای درستی آمده اید. این دوره کوتاه .."


آموزش چگونه در دنیایی سریع رشد کنیم - با کاهش سرعت

How to Thrive in a Fast World – by Slowing Down

آیا در فست فوروارد زندگی می کنید؟ همیشه عجله، همیشه مشغول، همیشه حواس پرتی؟ آیا شما مشتاق کاهش سرعت هستید؟ اگر چنین است، پس به جای درست آمده اید! برای نزدیک به 2 ...