Callie Mac Design

دست ساز در پورتلند، OR

سلام به همه! من Callie هستم، هنرمند پشت طراحی Callie Mac. من عاشق همه چیزهای DIY و مرتبط با صنایع دستی هستم اگرچه در سوزاندن چوب (پیرووگرافی) و بافندگی تخصص دارم. شما همیشه می توانید من را در استودیوی خود بیابید که دارم چیز جدیدی را امتحان می کنم! در این مرحله من هنر رزین، سوزاندن چوب، کویلینگ کاغذ، سیمان و مخلوط مدیا، بافندگی، ماکرامه را امتحان کردم، احتمالاً آن را امتحان کرده ام.

وقتی در استودیوی خود ایجاد نمی کنم، از تدریس حضوری و آنلاین لذت می برم. در روزهای هفته در آموزش و پرورش به عنوان مشاور مدرسه کار می کنم. هدف من این است که به دیگران کمک کنم در زندگی آنچه را که هنر برای من بوده است پیدا کنند: مکانی برای آزمایش بدون استرس، اشتباه کردن و درس گرفتن از آنها، و یافتن غرور و اعتماد به ایده ها و دستاوردهای خود.

از فروشگاه من دیدن کنید و من را در اینستاگرام دنبال کنید @calliemacdesign

دوره های این مدرس:

آموزش هنر و نقاشی دیوار بافت مدرن

Modern Textured Wall Art and Paintings

"این کلاس یک دوره سطح مبتدی برای کسانی است که علاقه مند به یادگیری یک پروژه هنری دیواری سرگرم کننده DIY است که شامل بافت، نقاشی و طراحی مینیمالیست است. حالت...."


آموزش ملیله بافی مدرن: تکنیک های دوخت بافت

Modern Tapestry Weaving: Textured Stitch Techniques

"این کلاس برای سطوح ابتدایی تا متوسط ​​بافندگان طراحی شده است. *این کلاس نباید اولین کلاس بافندگی شما باشد، زیرا من در مورد نحوه کار بافنده صحبت نمی کنم."


آموزش مبانی بافت بافندگی: زیرلیوانی بافته شده

Loom Weaving Basics: Woven Coasters

این کلاس مقدمه ای فوق العاده برای دوخت های اولیه بافندگی است. این برای کسانی طراحی شده است که دوست دارند یاد بگیرند که چگونه از ابتدا بافتنی را شروع کنند. ..


آموزش ساخت شمع سویا براق با ریسمان برای هدایا یا تعطیلات

Twine Wrapped Glitter Soy Candle-Making for Gifts or Holidays

"این کلاس مقدمه ای برای ساخت شمع سویا است. اگر تا به حال شمع درست نکرده اید، این کلاس شروع خوبی برای یادگیری اصول اولیه است! من آموزش خواهم داد که چگونه .."


آموزش حلقه های ماکرامه بافته شده هندسی

Geometric Woven Macrame Hoops

"این کلاس برای سطوح ابتدایی بافندگان و ماکرامه طراحی شده است. اگر می‌خواهید بافت خود را با تنوع کمی بافت به سطح بعدی ببرید. ..."