Ashwini

هنرمند، استاد تعلل کننده

سلام، من آشوینی هستم، همچنین به عنوان چاپ رنگی در اینترنت شناخته شده است. من در شهر زیبای گراتس در اتریش زندگی می کنم. من دوست دارم با هر دو رسانه سنتی (آبرنگ گواش) و دیجیتال کار کنم. مورد علاقه ترین چیزهای من برای کشیدن شخصیت های بامزه هستند!

چند وقت پیش، به طور تصادفی با آموزش های یوتیوب آشنا شدم و از آن زمان تاکنون آموزش هایی را در کانال خود ارسال می کنم. من همچنین یک وبلاگ دارم که در آن آموزش های تصویرگر و نقاشی را ارسال می کنم. اگر می خواهید هر ماه رایگان دریافت کنید، آن را بررسی کنید و برای من ثبت نام کنید!

بیا به من ملحق شو، بیا با هم چیزی بسازیم!

اگر با تماشای کلاس من چیزی ایجاد کردید، آن را در اینستاگرام پست کنید و من را به @ printmesomecolor تگ کنید.

من عاشق ارتباط با افراد در اینستاگرام هستم. من به طور مرتب مطالب مربوط به نقاشی، پشت صحنه و هر چیزی که مربوط به هنر است را پست می کنم. بیایید در

رفیق باشیم

دوره های این مدرس:

آموزش تصویرسازی دیجیتال با Adobe Fresco و Adobe Capture

Digital illustration with Adobe Fresco and Adobe Capture

بیایید Adobe Fresco و Adobe Capture را بررسی کنیم! آیا تا به حال خواسته اید هنر دیجیتال را یاد بگیرید اما جایگزینی برای Procreate پیدا نکرده اید؟ Adobe Fresco یک دیجیتال دیجیتال است. .."


آموزش با استفاده از Adobe Illustrator یک تصویر طراحی مسطح زیبا ایجاد کنید

Create a cute Flat Design illustration using Adobe Illustrator

" در این کلاس دوستانه مبتدی، یاد خواهید گرفت که با استفاده از Adobe Illustrator یک تصویر طراحی مسطح زیبا ایجاد کنید. ما از اشکال اصلی مانند مستطیل استفاده خواهیم کرد. .."