Kharisma Aro

مربی کسب و کار با عملکرد بالا

سلام، من خاریزما آرو هستم!

از جنگجوی شرکتی تا مدیر عامل هدفمند. من به عظمت خود قدم گذاشته ام و دارم از روی عمد زندگی می کنم. من از همسویی معنوی و توانمندی مالی زنان برای تحقق هدف روحی خود، تجلی خواسته های خود و بهترین زندگی خود دفاع می کنم.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

من یک مربی پیشرو در کسب و کار با عملکرد بالا و معلم تحول‌آفرین، سخنران انگیزشی و بنیانگذار مدیرعامل آلفا کویین هستم که در آنجا به کارآفرینان با عملکرد بالا و مارک‌های ماموریت‌محور آموزش می‌دهم که چگونه درخشش خود را بسته‌بندی کنند، تا بتوانند درآمد خود را به طور موثر افزایش دهند. ، تأثیر و تأثیر در حالی که به هدف آنها مرتبط است.

من همچنین خالق یک پلتفرم کسب و کار و سبک زندگی چند رسانه ای هستم که شامل یک نمایش آنلاین به نام Kharisma Show، و ناشر سردبیر مجله Kharisma، قهوه ای بی نظیر است. نشریه سالانه جدول، سبک زندگی و تجارت (چاپ و دیجیتال).


من در مصاحبه‌های رسانه‌ای مختلف مانند CP24، CHCH TV، و روزنامه ملت باربادوس حضور داشته‌ام.


هسته اصلی شرکت من، تعهد به حمایت از پروژه‌ها و دلایل با تاثیر بالا است که بر تغییرات مثبت در زندگی زنان، کودکان و حیوانات تأثیر می‌گذارد.

دوره های این مدرس:

آموزش از کتاب خود استفاده کنید: 5 روشی که می توانید کسب و کار خود را با تخصص خود افزایش دهید

Leverage Your Book: 5 Ways You Can Scale Your Business With Your Expertise

"اگر کتابی را برای کسب و کار خود می نویسید، نباید آن را وسیله ای سودآور یا راهی برای قرار گرفتن در فهرست پرفروش ها در نظر بگیرید.


آموزش جذب مشتری: 7 موثرترین و سودآورترین استراتژی جذب مشتری

Client Attraction: 7 Most Effective & Profitable Client Attraction Strategies

در این مسترکلاس من 7 موثرترین استراتژی جذب مشتری سودآور را با شما به اشتراک خواهم گذاشت. این مستر کلاس برای کارآفرینان، صاحب کسب و کار است. ..