Danielle Doolen

نویسنده آزاد + سازنده محتوا

سلام، من دانیال هستم.

من یک حسابدار سابق هستم که به حرفه بازاریابی تبدیل شده ام. چگونه ممکن است بپرسید؟ گریت، قهوه زیاد، و کار آزاد. من از نزدیک می‌دانم که رفتن به سمت یک شغل جدید، و حتی بزرگ‌تر، یک شغل کاملاً جدید، چگونه است.

بیایید پشتیبان‌گیری کنیم.

پس از دریافت مدرک کارشناسی ارشد در حسابداری، کارم را در یک شرکت حسابداری بزرگ 4 در نیویورک آغاز کردم. این رویای هر رشته حسابداری بود. اما خیلی زود متوجه شدم. سه سال بعد با تلاش زیاد و جستجوی روح، به یک نقش بازاریابی تمام وقت تبدیل شدم.

در جایی بین دانشگاه و آمارهای سخت، اشتیاق خود را برای نوشتن، وبلاگ نویسی و ایجاد محتوا کشف کردم. من عاشق گفتن داستان در مورد شغل، سبک زندگی، سلامتی و هر چیز دیگری هستم.

اینجا و اکنون.

من در حال حاضر به عنوان یک هماهنگ کننده رسانه اجتماعی و بازاریابی تمام وقت در یک آژانس بازاریابی و روابط عمومی محلی کار می کنم. من در چندین پلتفرم آنلاین منتشر شده ام، از جمله Popsugar، Elite Daily، Work For Your Beer، و . همچنین من وبلاگ در مورد شغل، سبک زندگی، و خوب، زندگی من دارم. .

فقط برای سرگرمی.

وقتی بینی من در رایانه یا آیفون نیست، به احتمال زیاد در یک فنجان قهوه بزرگ است. اغلب می توانم پیدا کنم که در خیابان ها می دوم (به معنای واقعی کلمه)، در حال خوردن غذای شیرین، و نوشیدن هر نوع شراب خشک - نه لزوماً به این ترتیب.

دوره های این مدرس:

آموزش چگونه راه خود را به سمت یک شغل جدید آزاد کنید

How to Freelance Your Way to a New Career

آیا می خواهید تغییر شغلی ایجاد کنید؟ آیا می خواهید مهارت های جدیدی را بیاموزید تا به شما کمک کند موقعیت جدیدی در محل کار پیدا کنید؟ آیا در حال حاضر شغل آزاد دارید، اما مطمئن نیستید که چه کاری. ..