Aaron Alpert

عکاس + فیلمساز + یوتیوبر

نام من آرون است و تمام وقت به عنوان مدیر دیجیتال/تجهیزات در یک استودیوی عکاسی تجاری بزرگ در لس آنجلس، کالیفرنیا کار می کنم. مسئولیت اصلی من برای شغلم اجاره تجهیزات دوربین حرفه ای فوق العاده گران قیمت و سطح بالا برای تولیدات بزرگ عکس برای عکاسان مشهور جهان، تولیدات بزرگ عکس تجاری و کمپین های تبلیغاتی است.

این شغل به من نیاز دارد که همه چیز را در مورد دوربین ها و تجهیزات بدانم که در طول سال ها من را به یک متخصص صنعت تبدیل کرده است. در کنار مشاوره، اجاره و نگهداری دوربین برای کارهای روزانه ام، به عنوان عکاس، فیلمساز و اکنون معلم Skillshare در شب ها و آخر هفته ها نیز کار می کنم! من واقعاً مشتاق هستم که تمام دانش خود را به اشتراک بگذارم و به شما کمک کنم به عنوان یک عکاس و یک هنرمند پیشرفت کنید!

کار من:

چند ماه پیش اولین ویدیوی یوتیوب خود را برای مجموعه عکاسی جدیدی که ساخته ام به نام "آزمایش فیلم با دوستان" منتشر کردم. در این قسمت، من از دوربین Olympus AF-1 point and shoot استفاده می کنم که در کلاس Skillshare خود خریداری کردم «اولین دوربین خود را بخرید: هنر خرید دوربین های دست دوم در Ebay!». با من همراه باشید تا یک رول از Kodak Ektachrome را با دوستم Elyse بگیریم!

کارگردانی، تدوین و فیلمبرداری این ویدیوی کنسرت را با همکاری Peridot و Rebel Hard Coffee برای فصل تعطیلات انجام داد. کار کردن با این دو نوازنده و مردم فوق العاده بااستعداد چقدر لذت بخش است!

من این موزیک ویدیو را اوایل امسال فیلمبرداری و کارگردانی کردم، از یک دوربین تلویزیونی قدیمی برای رسیدن به جلوه رویایی VHS استفاده کردم.

دوره های این مدرس:

آموزش اولین دوربین خود را بخرید: هنر خرید دوربین های دست دوم در Ebay!

Buy Your First Camera: The Art Of Buying Used Cameras On Ebay!

بر کسی پوشیده نیست که عکاسی می تواند فوق العاده گران باشد و یکی از بزرگترین اشتباهاتی که عکاسان مبتدی به طور مکرر مرتکب می شوند این است که پول خود را هدر می دهند. ..